پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1397 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 42319

پیام قدردانی و طلب حلالیت فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مردم  و مسوولان استان بوشهر

سرهنگ پاسدار خرمدل در پیامی خطاب به مردم و مسیولان بوشهر نوشت:توفیق خدمت در قشر های مختلف بسیج و سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر از مواهب الهی به این‌جانب بوده که همواره خداوند منّان را به پاس این توفیق سپاس می‌گویم،خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت در سنگر مقدس دیگری در فضای معطر از خون شهیدان را در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به این بنده عنایت نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرهنگ پاسدار حمید خرمدل فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم  زادگاه خود «استان بوشهر» قدردانی و طلب حلالیت نمود.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا
( و بگو که بارالها مرا به قدم صدق داخل و به قدم صدق خارج گردان و به من از جانب خود حجت روشنی که دائم یار و مددکار باشد عطا فرما. آیه ۸۰ سوره اسرا)

با سلام و احترام؛
توفیق خدمت در قشر های مختلف بسیج و سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر از مواهب الهی به این‌جانب بوده که همواره خداوند منّان را به پاس این توفیق سپاس می‌گویم.

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت در سنگر مقدس دیگری در فضای معطر از خون شهیدان را در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به این بنده عنایت نمود.

ضمن شکر به درگاه ذات اقدس الهی، صمیمانه‌ترین مراتب سپاس خود را خاضعانه و خالصانه به پیشگاه مردم فهیم استان ولایت مدار بوشهر تقدیم می‌کنم و آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی برای همه مردم استانم دارم.

از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، فرمانده محترم سپاه امام صادق(علیه السلام) سردار رزمجو، ائمه محترم جمعه و جماعات استان، روحانیت محترم و معزز، روسای محترم ادارات استان استاندار محترم، ، مجموعه قضایی، نیروهای محترم انتظامی و مرزبانی، ارتش انقلابی، همکارن سبزپوش در منطقه دوم دریایی سپاه، بسیجیان عزیز و گرامی اعم از خواهر و برادر، جامعه دانشگاهی، خانواده های محترم شاهد و ایثارگر، پیشکسوتان گرامی، جانبازان سرافراز، برادران اهل سنت، ورزشکاران پهلوان، فرهنگیان گرانقدر،بازاریان عشایر غیور و ولایی، همکاران گرامی خودم در سپاه امام صادق (علیه السلام) که بی دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به صورت شبانه روزی یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. و چنانچه توفیقات و خدماتی داشته ام را مدیون لطف خدا و همکاری و مساعدت های شما می دانم.

در پایان اگر هم احیانا رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجب تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی های این برادر کوچک تان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید. محتاج دعای خیر شما هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت