پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1397 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 42327

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام:

با شهرستان شدن چرام تنها یک پسوند و پیشوند به ادارات آن افزوده شد/ نوسان قیمت کالاها زندگی را بر مردم سخت کرده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام، عنوان داشت: باید هم و غم خود را روی این موضوع قرار دهیم و راهکار و پیشنهاد برای کنترل قیمت‌ها که افسار گسیخته بالاتر می‌رود ارائه دهیم و انرژی مان را به این سمت بیاوریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه امروز ما در شهرستان چرام مشکل ارزی نداریم که در موردش تصمیم بگیریم، اظهار کرد: بحث قاچاق کالا شاید در چرام، خیلی موضوعیت نداشته باشد، آنچه امروز برای مردم سخت بود و زندگی را برایشان مشکل کرد نوسانات قیمت کالاها است که وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام، عنوان داشت: باید هم و غم خود را روی این موضوع قرار دهیم و راهکار و پیشنهاد برای کنترل قیمت‌ها که افسار گسیخته بالاتر می‌رود ارائه دهیم و انرژی مان را به این سمت بیاوریم.

وی با ذکر این مطلب که چندین سال از شهرستان شدن چرام می‌گذرد، ابراز کرد: قاعدتاً باید زیرساخت‌ها‌ی شهرستانی آن فراهم می‌شد و بعد می‌گفتند شهرستان چرام، اما می‌بینیم همان اداراتی که قبلا در این شهرستان بوده از زمان شهرستانی شدن چرام فقط یک پسوند و پیشوندی اضافه کرده‌ایم‌.

حجت‌الاسلام حسینی‌طلب با ابراز نارضایتی از عدم استقرار اداره صنعت و معدن در این شهرستان، خاطرنشان کرد: اداره صنعت و معدن باید در این شهرستان فعال بوده و اداره داشته باشد، مجموعه استانداری و فرمانداری باید فشار بیاورند تا این اداره در چرام مستقر شود گر چه اداره صنعت و معدن در شهرستان کهگیلویه هم با مشکلات عدیده‌ای همراه است.
حسینی‌طلب، اضافه کرد: در شأن یک استان و شهرستان نیست که یک اداره به این شکل سردرگم باشد.

وی با تاکید بر این مطلب که برخی از مشکلاتی که ما داریم خارجی خاطرنشان کرد: این جاست که می‌طلبد بحث نظارت را تشدید کنیم و در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی و بحث اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی داشته باشیم.

در ادامه این نشست سید الیاس افسردیر با اظهار گلایه از مدیریت صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد که ۳ شهرستان را زیر نظر شهرستان کهگیلویه قرار داده است،گفت: وضعیت صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه خودش مشخص نیست و مهم‌ترین بخش کار ما هم در حوزه صنعت و معدن است حداقل همان شهرستان کهگیلویه را ساماندهی کند.

بخشدار مرکزی چرام ابراز کرد: در شهرستانی مانند چرام ما نه اداره صنعت و معدن داریم و نه اداره تعزیرات و امور عشایر، یعنی امورات زیربنایی و اقتصادی را در این شهرستان ما نداریم.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز باید تعزیرات حکومتی باشد،خاطرنشان کرد: جلسه ما بدون صنعت و معدن و بدون تعزیرات حکومتی ماهیتی ندارد جلسه قاچاق کالا را با این شکلی که دارد اگر حذف کنیم خیلی بهتر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت