پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1397 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 42978

معرفی برترین های چهاردهمین المپیاد ورزشی شنای سازمان تامین اجتماعی در گچساران

این مسابقات در چهار رده سنی زیر ۳۳ سال ، ۳۴ تا ۳۸ سال ، ۳۹ تا۴۴ سال و بالای ۴۵ سال برگزار شد .

پایگاه خبری صدای جنوب:
چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی شنای کارکنان سازمان تامین اجتماعی ( آقایان) در شهر  گچساران با معرفی برترین ها پایان یافت .
 این دوره از  المپیاد با شرکت شناگران ۱۷ استان به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در استخر مجموعه ورزشی آزادی نفت گچساران برگزار شد.
 در این دوره از مسابقات ، تیم های اداره کل درمان استان تهران و ادارات کل و مدیریت های درمان استان های اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، زنجان ، سمنان ، قزوین ، قم ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، همدان و یزد حضور داشتند و باهم رقابت کردند.
 این مسابقات در چهار رده سنی زیر ۳۳ سال ، ۳۴ تا ۳۸ سال ، ۳۹ تا۴۴ سال و بالای ۴۵ سال برگزار شد . 
 در رده سنی زیر ۳۳ سال ، پوریا جلیل وند ( قزوین ) ، رامین پورباقر ( گلستان ) و محسن آقا اسماعیلی( اصفهان ) به ترتیب اول تا سوم شدند .
  در رده سنی ۳۴ تا ۳۸ سال محمدرضا میرابراهیمی ( درمان تهران ) مقام اول را به دست آورد ، محمدعلی قنبری دوست ( گیلان) در جایگاه دوم ایستاد و حسین سبزکار (خراسان جنوبی) به مقام سوم دست یافت .
 در رده سنی ۳۹ تا ۴۴ سال محسن عبدلی (اصفهان) در جایگاه نخست ایستاد ، آلنی مقیمی زاده ( کرمان) دوم شد و مهدی مشایخی( مرکزی) مقام سوم را از آن خود کرد .
 در رده سنی بالای ۴۵ سال نیز عبدالباری معرف (بوشهر) ، ایرج عمویی (گیلان ) و سعید ابراهیم زاده ( خراسان جنوبی ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .
 هم چنین در بخش تیمی این مسابقات ، تیم شنای اداره کل و مدیریت درمان  استان گیلان با کسب ۵۰ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد ، تیم شنای استان اصفهان با ۴۰ امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم های درمان استان تهران و اداره کل و مدیریت درمان استان قزوین هر کدام با۳۹ امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم قرارگرفتند. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت