پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1395 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 4316

محمدعلی وکیلی:

نکاتی درخصوص جنجال طرح استیضاح دوست خوبم جناب آقای ربیعی

حقیراصل این حرکت را به هدف تقویت دولت و بالابردن ضریب موفقیت روحانی در٩۶ شروع کرده ام ولی ترجیح این است که توسط خود دولت انجام پذیرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به واکنش های موافق و مخالف استیضاح وزیرتعاون کارورفاه اجتماعی واکنش نشان داد.

کانال تلگرامی محمدعلی وکیلی نوشت:
نکاتی درخصوص جنجال طرح استیضاح دوست خوبم جناب آقای ربیعی

بسمه تعالی

۱- به نظرم تنهاترین رئیس جمهور و مظلوم ترین دولت درتاریخ جمهوری إسلامی اقای روحانی و دولت یازدهم است دلائل این ادعارا بزودی درقالب یک سرمقاله تشریح خواهم کرد.
۲- به عقیده من اصلاح طلبان واعتدالیون راهی جزحمایت از دکتر روحانی و در٩۶ حق انتخاب دیگری جز ایشان ندارند. ۳-تغییر درون کابینه به یک مطالبه عموم تبدیل شده بی اعتنایی به این مطالبه و تاخیر در آن هزینه معنوی دولت را بالا می برد گرچه نقش مدیران حداقلی ونوعا انتخاب های بعدی بهتر از قبلی نیست ولی تغییروتزریق نفس جدید تسکین بخش است.
۴- بنده و دوستانمان درفراکسیون بخصوص هیات رئیسه به شهادت بحث های صورت گرفته درخصوص ضرورت تغییر متفق القول هستیم.
۵- همه إذعان داریم که تغییر به هدف کمک به دولت و تقویت آن و کاستن ازمظلومیت وتنهای روحانی است آنچنانکه معتقدیم ترجیحا این مطالبه باید توسط خود دولت صورت پذیرد.
۶- اما در اولویت واولیت مصادیق اختلاف داریم.
بنده بنابه دلائل ومستندات موجود معتقدم جناب ربیعی دوست چندساله ام باید اولین باشد.
۷- آنچه تاکنون بنده إظهار داشته ام همین بوده و اینکه اگردولت بنا به هردلیل درپاسخ به این مطالبه عذرداشته باشد ما بعنوان علاقمندان وحامیان دکتر روحانی مجبورهستیم از ابزار استیضاح بهره ببریم برهمین أساس به دلیل محدودیت زمان أصل ایده را حقیر با هسته أولیه که حدود ۶٠ نفر از نمایندگان هم نظر هستند نهائی کردیم ولی بر اساس أصول فوق معلق به اقدام دولت کرده ایم.
۸- واکنش سراسیمه برخی همکاران و افتادن درتله برنامه ریزی شده برخی رسانه های محدود که به دستور مصاحبه یکسویه می گیرند و بدون محابا و به شکل غیرحرفه ای ازصحبت همکاران عزیز و خیراندش تیترجعلی ، دلخواه انتخاب کردند و تلاش نمودند وحدت فراکسیونی را قربانی جلوگیری از بیان حقائق دراین موضوع خاص نمایند ؛ موجب تعجب وسواستفاده رقیبان گردید.
۹- حقیراصل این حرکت را به هدف تقویت دولت و بالابردن ضریب موفقیت روحانی در٩۶ شروع کرده ام ولی ترجیح این است که توسط خود دولت انجام پذیرد و حتی الإمکان ما درمجلس شروع کننده نباشیم ضمن اینکه با مردم عهد بسته ایم که برسرحقوقشان با هیچکس عهد اخوت نبندیم ، اگر احقاق حقوق مردم درگرو حمایت از وزیر خاصی باشد باکمال میل این کار را خواهیم کرد و اگر مشروط به تغییرش ، سر بالا میگیرم وبدون ترس ازجنجال ها وغوغاسالاری های فرصت طلبان وظیفه خو در انطباق سوگند انجام می دهیم.
محمدعلی وکیلی
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و
عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی ایران

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت