پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1397 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 43365

دست یاری فرمانده جوان سپاه فتح به سوی رسانه‌ها

خوشبختانه پس از انتصاب این فرمانده جوان و اهل رسانه که از همین ابتدا روی خوشی به رسانه نشان داده آن چه که به عنوان اولویت خود برای خدمت به استان مطرح کرده اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و فرهنگ‌سازی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 در همه سال‌های بعد از پیروزی انقلاب یکی از موثرترین نهادها در حوزه‌های مختلف چه در حوزه عمران و آبادانی و چه در عرصه نظامی و دفاع از مرزهای کشور و چه در دوران جنگ فرهنگی دشمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هرگاه دولت‌ها به دلایل مختلف توان انجام کارهای بزرگ را نداشته‌اند سپاه با روحیه جهادی و انقلابی در قالب قرارگاه خاتم به کمک دولت‌ها شتافت و بخش عظیمی از کارهای انجام نشده را انجام داد که آخرین مورد آن حضور در پروژه حیاتی سد تنگ سرخ است که بعد از ناتوانی دولت در اجرای این پروژه بزرگ قرارگاه خاتم وارد میدان شد و بنا به گفته خود مسوولان استان تا ۳ سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

**اقدامات بزرگ سپاه فتح در زمینه محرومی زدایی

کار سپاه به کارهای بزرگ و زیرساختی ختم نشد و امروز شاهدیم که در دورترین نقاط استان گروه‌های جهادی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی به یاری محرومان در دورترین نقاط استان شتافته‌اند که یکی از آخرین نمونه‌های آن آبرسانی به روستای عدور در دورترین نقطه از منطقه محروم سیلاب کلوار بوده است.

سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی انجام داده و توانسته در محروم‌ترین و صعب‌العبورترین نقاط استان و جایی که دیگر دولت وقت و توان رفتن ندارد به یاری محرومان بشتابد و این رویکرد در دوره‌های مختلف وجود داشته است.

شکی نیست که سردارانی همچون امیری و بوعلی با دست پر و کارنامه خوب و پر ثمر از این استان رفته‌اند و امروز نوبت به جوان‌ترین فرمانده سپاه استان در طول همه سال‌های شکل‌گیری سپاه فتح رسیده تا از نیروی جوانی و روحیه انقلابی خود بهترین استفاده را کرده و خادم واقعی محرومان و مستضعفان استان باشد.

**فرماندهی جوان با رویکرد رسانه‌های

خوشبختانه پس از انتصاب این فرمانده جوان و اهل رسانه که از همین ابتدا روی خوشی به رسانه نشان داده آن چه که به عنوان اولویت خود برای خدمت به استان مطرح کرده اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و فرهنگ‌سازی است.

در نشستی که رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرمدل داشتند مطالباتی از سوی دو طرف مطرح شد و هم رسانه‌ها و هم فرمانده خواسته‌ها و توقعات خود را بدون تعارف و رو در رو مطرح کردند.

رسانه‌ها از فرمانده جدید سپاه فتح خواستند تا در حوزه فرهنگی که امروزه نقطه ضعف استان است بیشتر ورود پیدا کند چرا که یکی از رسالت‌های سپاه در دوان بعد از جنگ و دفاع مقدس حضور موثر در حوزه فرهنگ بوده است.

**هنرمندانی که برای انعکاس خدمات انقلاب نیاز به حمایت سپاه دارند

رسانه‌ها از فرمانده سپاه فتح و زیر مجموعه انتظار دارند که هنرمندان متعهد و خلاق استان در راستای معرفی خدمات انقلاب و انعکاس این خدمات مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش فارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف و در حوزه‌های متعدد هنری هنرمندان خلاق و مبتکری دارد که قادر به انعکاس خدمات نظام به بهترین شکل ممکن و با کم‌ترین هزینه هستند هنرمندانی همچون غفاری‌ها، آقایی‌ها و گشتاسب‌ها و آیین‌ها که در رشته هنری خود از بهترین‌های کشور به شمار می‌روند.

هنرمندانی که از دریچه و لنز دوربین و یا با خلق اثر هنری نمایشی و سینمایی و یا تجسمی و نقاشی و خطاطی قادر به بصیرت‌افزایی در میان قشر جوان و نوجوان هستند به شرط آن که مورد حمایت قرار گیرند.

اما مهم‌ترین توقعی که فرمانده سپاه فتح از خبرنگاران و اهالی رسانه دارد مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن علیه باورهای مردم و ارزش‌های جامعه است و اعتقاد دارد که رسانه‌ها در جایی که پای منافع مردم و کشور در میان است نباید اسیر سیاست و سیاست‌بازان شوند‌.

نشر خوب و امیدآفرین یکی دیگر از خواسته‌های فرمانده جدید سپاه فتح از رسانه‌ها بود که با بیان مثال و مصداقی در این زمینه گفت: برای مثال در هنگام بلایای طبیعی مثل زلزله به جای این که با خبرهای التهاب‌آفرین و ناامید کننده مردم را در معرض استرس و التهاب قرار دهیم بهتر است که امیدآفرینی از سوی رسانه به جامعه تزریق شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال و رفع بیکاری به عنوان مهم‌ترین اولویت خود در دوره تصدی این مسوولیت در استان یاد کرد و از رسانه‌ها خواست تا فرهنگ ضعیف کار در استان با خبرها و گزارش‌های خوب و اثرگذار دچار تغییر و تحول شود.

خرمدل نشان داد که برای این کار به همکاری و همراهی رسانه‌ها دل بسته و از توان آن‌ها برای کمک به رفع بیکاری استفاده خواهد کرد و البته با مسؤولان و مجموعه دولت برای ایجاد اشتغال در استان همکاری و همراهی خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت