پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1395 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 4339

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ شجاعت و ایثارگری درصنعت نفت در حال از بین رفتن است/مسئولان پتروشیمی کشور پروازی هستند

نباید موضوعات سیاسی در مباحث صنعتی دخیل شود که درصورت دخالت این عوامل وضعیت صنایع همانند اتفاقی که برای پتروشیمی ها رخ داد، اسفناک می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیران پروازی و بی مهری با مدیران نخبه وجوان خوزستانی سالهاست که مورد اعتراض مسئولان ارشد خوزستان وائمه جمعه این استان است.

در جدیدترین موضع گیری هدایت الله خادمی لب به سخن گشود و این دردکهنه راباخبرگزاری خانه ملت درمیان نهاد.

به گزارش صدای جنوب،هدایت الله خادمی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وقوع آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی گفت:متاسفانه دولت در فعالیت بخش خصوصی دخالت می کند و برای انتصاب مدیران خود در این مجموعه ها تلاش می کند،اگر نتواند مدیران را انتخاب کند، این شرکت ها را در لیست سیاه قرار داده و به آنها پروژه نمی دهد.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تمامی مدیرعاملان  پتروشیمی های کشور با نظارت وزیر منصوب می شوند، افزود:خانم شاهدایی در خصوص آتش سوزی پتروشیمی بوعلی تجزیه و تحلیل نادرستی ارائه می کند،امیدواریم در کشور شایسته سالاری مبنا قرار گیرد، افراد کاردان در سمت های مهم به کار گرفته شوند و مدیران لایق کنار گذاشته نشوند.

مسئولان پتروشیمی کشور پروازی هستند

خادمی با اشاره به ضعف تجهیزات ایمنی در پتروشیمی بوعلی ادامه داد: در خوزستان هیچگونه امکاناتی جهت اطفاء حریق وجود نداشت و با وجود تعداد فراوان پتروشیمی ها در این استان ایمنی پتروشیمی ها ضعیف است و در حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی امکانات از سایر استان ها به منطقه ارسال شد، البته سایر پتروشیمی های کشور نیز تجهیزات ایمنی مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه مسئولان پتروشیمی بوعلی و کشور  جهت حضور در پتروشیمی برای بررسی حادثه و اتخاذ تصمیم های مناسب،تاخیر چندین ساعته داشتند، اظهار کرد: مسئولان پتروشیمی کشور پروازی هستند و انگیزه را در نیروی کار ایجاد نمی کنند و نیروی کار نمی دانند که زیرمجموعه شرکت نفت یا بخش خصوصی هستند.

با باندبازی و رانت نمی توان صنایع کشور را اداره کرد

خادمی با بیان اینکه فرهنگ شجاعت و ایثارگری درصنعت نفت در حال از بین رفتن است، افزود: ۲۵ سال پیش با یک دستگاه حفاری دریایی سالی ۴٫۱ حلقه چاه حفاری می کردیم اما در حال حاضر با این همه نیروی متخصص و وفور تجهیزات الکترونیکی شاید بتوان دو حلقه زد که راندمان تقریبا به یک سوم کاهش یافته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه با باندبازی و رانت نمی توان صنایع کشور را اداره کرد،تصریح کرد: نباید موضوعات سیاسی در مباحث صنعتی دخیل شود که درصورت دخالت این عوامل وضعیت صنایع همانند اتفاقی که برای پتروشیمی ها رخ داد، اسفناک می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت