پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1397 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 43530

رییس تعزیرات حکومتی کهگیلویه:

۸۳۲پرونده در زمینه کالا و خدمات مختومه شد

نشست خبری رییس تعزیرات حکومتی کهگیلویه برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

درسالروز تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی ،امیدصالحی رییس تعزیرات حکومتی کهگیلویه درنشستی باخبرنگاران به ارایه عملکرد این اداره در سال جاری پرداخت.

امید صالحی گفت:از فروردین ۹۷ تاکنون ۸۹۷پرونده در زمینه کالاوخدمات به این اداره ارجاع داده شده که ۸۳۲پرونده مختومه شده است.

وی افزود:دربحت قاچاق کالا نیز ۳۶پرونده مورد رسیدگی قرارگرفت که ۳۴پرونده مختومه ودریکی ازمهمترین پرونده ها علاوه برضبط دستگاه پزشکی ۴۴۰میلیون تومان نیز فرد متخلف جریمه شده است.

رییس تعزیرات حکومتی کهگیلویه بابیان اینکه پرونده های بهداشتی ارجاع داده شده ۶۰ موردبوده است ادامه داد:۵۸پرونده با رسیدگی کامل مختومه   شد.

وی بااشاره به ماجرای هتل معروف و حساسیت های بوجود امده درفصای مجازی نیز گفت:پس ازبررسی هتل مورداشاره جمعا ۱۵میلیون تومان(۳میلیون تومان به نفع شاکی و ۱۲میلیون تومان در حق دولت)محکوم که مالک هتل می تواند نسبت به این رای اعتراض نماید.

امیدصالحی بااشاره به احتکارتخم مرغ در  فروشگاه کورش در دوماه قبل و همچنین گرانفروشی این فروشگاه تصریح کرد:فروشگاه کورش جمعا ۶۰میلیون ریال جریمه و حکم نیز اجرا گردید.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی به عنوان دادگاه بازار را تنها رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم دانست و اظهار کردمردم وبرخی مسئولان به وظایف تعزیرات حکومتی آشنانیستند.

صالحی  عنوان کرد:طی گشت های مشترک تعزیرات با شبکه بهداشت ۳ مطلب پزشک عمومی،یک دندان پزشک،ویک دفتر که خدمات پوستی بدون داشتن هر گونه مجوز خدمات پزشکی ارائه می دادند،پلمپ شدند.
وی ادامه داد:انتظار می رود شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نظارت ها وبازرسی های خود را بر اماکنی که خدمات پزشکی،پوست مو،لیزر ارائه می دهند را بیشتر کنند تا اماکن غیر مجاز و بدون مجوز شناسایی و تعطیل شوند.
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه در بحث رسیدگی به پرونده های دولتی و ادارات به پرونده اداره برق دهدشت اشاره و افزود:ماموری که باید قرائت کنتور می کرد در خانه نشسته بود و غیابی قرائت کنتور می کرد و شرکت توزیع برق نیز بر اساس قرائت دستی مامور خود فیش خلاف واقع محاسبه و صادر می کرد که اداره محکوم و حکم در حال اجراست.
صالحی گفت:تعزیرات حکومتی در چندین مورد در بخش دولتی وغیر دولتی به پرونده ها رسیدگی می کند،در بخش دولتی از ادارات خدمات رسان مثل آب، برق، گاز ،شهرداری ها ،شرکت های پخش، بیمارستان ها، مطب های پزشکان در همه موارد رسیدگی و صدور حکم خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه بازرسی های بازرسان بازار و صنعت و معدن آنگونه که باید کارشناسی شده و دقیق باشد، نیست تصریح کرد:تعزیرات حکومتی به دلیل وجود تبعیض های احتمالی بازرسان بازار در قالب گشت های مشترک بازار ورود می کند و اقدام به تشکیل پرونده و صدور حکم می کند.
رئیس تعزیرات حکومتی در پایان از مردم خواست ،گزارشات خود را بصورت کتبی و شفاهی به اتاق اصناف،صنعت و معدن اعلام کنند تا پرونده ها جهت صدور حکم و بررسی به تعزیرات ارسال شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت