پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1395 ساعت 07:04:: شناسه خبر: 4362

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبرداد:

پیگیری مصوب بیمارستان ۲۲۰تختخوابی دهدشت درسفرهیئت دولت به کهگیلویه وبویراحمد

یکی از اساسی ترین فلسفه ارائه خدمات بهداشتی درمانی ،توزیع عادلانه منابع است که تحقق عملی این هدف بزرگ وانسانی زمانی میسر است که امکان لازم برای پاسخگویی به نیازهای جامعه درمحل زندگی فراهم شود و دسترسی به آنها آسان ومستمرباشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه درگفتگوباخبرنگاران ازپیگیری بیمارستان ۲۲۰تختخوابی این شهرستان درسفرهیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمدخبرداد.

به گزارش صدای جنوب،سیدغفارشفایی گفت :یکی از اساسی ترین فلسفه ارائه خدمات بهداشتی درمانی ،توزیع عادلانه منابع است که تحقق عملی این هدف بزرگ وانسانی زمانی میسر است که امکان لازم برای پاسخگویی به نیازهای جامعه درمحل زندگی فراهم شود و دسترسی به آنها آسان ومستمرباشد.

وی افزود:بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت مرجع جمعیتی۲۵۰هزارنفرازساکنین کهگیلویه بزرگ می باشد که این بیمارستان باظرفیت ۱۶۰تخت مصوب،هم اکنون با۱۸۷تخت فعال وضریب اشتغال ۹۵درصدخدمات بهداشتی رابه ساکنین ارائه می دهد.

سیدغفارشفایی بااشاره به اجرای طرح تحول سلامت و افزایش ارائه خدمات پزشکی تخصصی درمراکزدولتی گفت:این بیمارستان جوابگوی حجم کاری ومراجعات درمانی ونیازمردم نبوده که همین امر لزوم بازنگری در وضعیت وظرفیت بیمارستان راطلب می کند و ما انتظارداریم درسفرهیات دولت به استان بیمارستان۲۲۰تختخوابی برای مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ درشهردهدشت،منظورومصوب گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت