پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 43722

امام جمعه دهدشت:

ما برای شکم انقلاب نکردیم که با تحریم‌ها از نظام دور شویم

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:استکبار تلاش دارد همه ملت‌ها را عقب مانده نگه دارد،خاصیت طاغوت این است جلوی رشد فرهنگی،اقتصادی و سیاسی مردم را بگیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان مصادف با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت:همه انبیاء و اولیاء با مستکبران زمان خود مبارزه کردند و در این راه تا شهادت پیش رفتند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:استکبار تلاش دارد همه ملت‌ها را عقب مانده نگه دارد،خاصیت طاغوت این است جلوی رشد فرهنگی،اقتصادی و سیاسی مردم را بگیرد.

حسینی،هدایت ملت‌ها به سمت انحراف و ظلمات را از دیگر شاخص‌های استکبار برشمرد و گفت:در نقطه مقابل، انبیاء و اولیای خداوند جامعه را به سمت نور و معنویت دعوت می‌کنند.

وی، با نگاهی به سابقه درخشان و مفاخر علمی و سیاسی کشورمان،یادآور شد:در زمان حکام طاغوت اما سایه ننگ بر کشور گسترده شد.

حسینی، به توطئه و کودتاهای دشمن و شرارت‌های آمریکا در دوران مختلف اشاره کرد و گفت:آمریکا تا امروز از هیچ خیانتی علیه ملت ما کوتاهی نکرده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت، با بیان اینکه آمریکا دنبال تسلیم ماست، افزود:ما فرزند کربلاییم و می‌گوییم «هیهات من الذله

حسینی، گفت:علیرغم همه تلاش‌های استکبار، عظمت و نفوذ ما روز به روز بیشتر شده است.

وی،با تأکید بر اینکه تا آمریکا دست از شرارت بر نداردنفرین و مرگ نثارش می‌کنیم،آمریکا را شایسته نفرین و مرگ دانست و ادامه داد:ما برای شکم انقلاب نکردیم که با تحریم‌ها از نظام دور شویم بلکه قیام ما برای هویت،آزادی،رعایت قانون خدا و برای دفاع از ملت‌های مظلوم بود.

حسینی با بیان اینکه برخی برای براندازی حکومت خیال خام دارند! تصریح کرد:اما بدانند نظام اسلامی تا حکومت امام عصر(عج) ادامه خواهد یافت و تمام حکومت‌های جور متلاشی خواهد شد.

وی، به جنگ روانی و توهمات دشمن اشاره کرد و گفت:دشمن با تمام قدرت در مقابل ما ایستاده است، همه این خصومت‌ها به خاطر این است که کشور ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت