پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 43724

امام جمعه گچساران:

هیچ قدرتی توانایی ایستادن مقابل مکتب حسینی و تشیع را ندارد

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد :ملت سرفراز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کردند و عامل منحوس آمریکا را از کشور بیرون راندند و تشکیل حکومت اسلامی دادند و از این حکومت اسلامی دنیا درس ها گرفت.

صدای جنوب:

حجت الاسلام سید امین الله حجازی  ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به عظمت اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهارکرد: اربعین حسینی جهان را وادار به بهت کرد.

وی افزود: اینکه پیامبر(ص)فرمودند که همه دنیا دست به دست هم بدهند نمی توانند عشق به حسین را از مومنین بگیرد،حرف حقی بود.
امام جمعه گچساران ادامه داد:  سال به سال ابهت و عظمت اربعین حسینی، بیشتر دنیا را وادار به تعجب می کند و خیلی ها هم نمی فهمند و تمام تلاش دشمن این است که جریان اربعین حسینی کمتر شود و هرچه فتنه و توطئه می کنند باز هم نمی توانند.
حجازی گفت: تاریخ صبر کرد و عظمت اربعین را نشان داد که ان شاءالله اربعین مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است و دشمنان روز به روز ناکام تر و ضعیف تر خواهند شد و برعظمت اربعین و مکتب تشیع افزوده خواهد شد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: هیچ قدرتی توانایی ایستادن مقابل مکتب حسینی و تشیع را نخواهد داشت پس شیعیان پیروز هستند و اربعین مقدمه ظهور خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت هایی ۱۳آبان ماه بیان کرد :۱۳آبان ماه سالروز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه ، روز دانش آموز و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
وی اذعان کرد: طبق روایتی از امیرالمومنین (ع)  هر شخص و ملتی که مقابل استکبار ضعف نشان داد و مقابل ظلم و قلدری از خودشان مقاومت و ایستادگی نکند بدون شک به ذلت کشانده خواهند شد.
حجازی اظهارکرد :ملت سرفراز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کردند و عامل منحوس آمریکا را از کشور بیرون راندند و تشکیل حکومت اسلامی دادند و از این حکومت اسلامی دنیا درس ها گرفت.
وی افزود: دشمنان از این انقلاب وحشت دارند و این تهدیدهای دشمنان همه به دلیل احساس ترس است و آن موضوعی که می تواند تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان را پاسخ دهد اتحاد،ا نسجام،تقوا و اطاعت از منصب ولایت است.
حجازی در ادامه گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین آبرو می آورد، در پیاده روی اربعین خیلی از شخصیت های بزرگ و مسوولان کشور هم حضور داشتند،ملت و دولت با هم بودند جمعیت چند ده میلیونی در عراق با این همه مشکلات، دشمنان حتی نتوانستند یک ترقه بزنند.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:تا ما به فرامین و دستورات جانشین امام زمان(عج)عنایت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند بنابراین تلاش کنیم در مبارزه با تحریم و در بحث حل مشکلات کشور راه حل فقط اطاعت از ولایت است.
وی بیان کرد: پس می توان مقابل همه دنیا ایستاد همان طوری که پیامبر(ص)و حضرت امام راحل به تنهایی مقابل همه دشمنان ایستادند.

 حجازی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در برخی از موارد هم به تنهایی اینچینن مقابله کردند.
وی  با بیان اینکه اگر متحد ، منسجم و مطیع جایگاه ولایت باشیم ان شاءالله پیروزی نزدیک تر خواهد بود، ابراز کرد: این ۱۳آبان ماه امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و باید متحد تر باشیم  و همه ملت و دولت همه  در این راهپیمایی شرکت  و مشت محکم دیگری بردهان دشمنان و یاوه گویان بزنیم.
امام جمعه گچساران گفت: باید با اتحاد، انسجام و همدلی به همه دنیا ثابت کنیم که ملت بزرگ ایران با قدرت هرچه تمام تر و زیرپرچم ولایت با اقتدار و صلابت مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد و از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به مراسمات پایانی ماه صفر در این شهرستان افزود:از فردا شب طبق روال گذشته مراسم عزاداری و سوگواری پنج شب آخر ماه صفر در این شهرستان با حضور سخنران برجسته کشور حجت السلام گودرزی در مکان مصلی نماز جمعه ساعت ۱۹و ۳۰دقیقه برگزار خواهد شد.
حجازی  خاطرنشان کرد: انتظار این است همه مسئولین شرکت کنند و نسل جوان ، بازار و دانشگاهیان همه حضور پیدا کنیم تا از این نوع جلسات راهکارهایی پیدا کنیم تا نسل جوانمان را مقابل دشمنان بیمه کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت