پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1397 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 43890

گزارش تصویری مـراسـم راهپیمایی ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان در دهدشت

با حضور گسترده مردم ومسیولان مـراسـم راهپیمایی ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان در دهدشت آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز و با حضور گسترده کارکنان ادارات،دانشجویان،دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم و عشایر همیشه در صحنه کهگیلویه ،مسؤولان شهرستانی وسرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان مـراسـم راهپیمایی ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان در دهدشت آغاز شد.

تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ‘ با شعار محوری ‘ هیهات منا الذله ‘ و فریاد رسای’ مرگ بر آمریکا ‘ ،  پرشورتر از قبل در حال برگزاری است.

یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

تکمیلی///

فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم پرشور وحماسی گفت: قدرت پوشالی آمریکا در هم شکسته شده است.

سرهنگ حمید خرم دل اظهار داشت: امروز چهل سال از نهضت امام خمینی(ره) میگذرد و این نشانه به ثمر رسیدن قطره قطره خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه آمریکا ۱۳ آبان ماه را آغاز تشدید تحریم ها دانسته است،  ابراز داشت: این برای اولین بار نیست که ما تحریم می شویم از سال ۵۷ تا کنون ما با اقتدار در مقابل امریکا ایستادیم و در آینده نیز خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: آمریکا و قدرت های جهانی به واسطه جریان مقاومت اسلامی دیگر قدرتی ندارند چرا که می دانند توطئه هایشان با روحیه مقاومت و ایستادگی مردم جهان عملیاتی نمی شود.

خرمدل بااشاره به شکست های همیشگی آمریکا در برابر نظام اسلامی،خاطرنشان کرد:  هر وقت آمریکا در قبال ایران سیاستی را پیش رو گرفت نتوانست به موفقیت برسد.

وی افزود:بهترین پدافند و حمله به دشمن، خدمتگزاری، قدردانی و تکریم مردم است که مسئولین باید در اولویت فعالیت خود قرار دهند.
خرمدل ادامه داد:امروز در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری هیچ کشوری نمی تواند به جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند.
وی باقدردانی ازحضورمردم دراین مراسم گفت: مردم عزیز امروز نیز همچون گذشته حماسه آفریدند، مسئولین گرامی باید شاکر و قدردان مردم باشند.
فرمانده سپاه فتح اظهارکرد:هر کسی در هر پست و لباس و مقامی که هست در راستای خدمت به مردم و انقلاب مهدوی نقش آفرینی کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت