پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آبان 1397 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 44187

جزئیات برگزاری آیین پیاده روی «تا قدمگاه خورشید» از زبان فرماندار بهبهان/حری:حماسه حضور مردم از صدا و سیما به صورت مستقیم پخش می شود

فرماندار شهرستان بهبهان در آخرین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری آیین پیاده روی «تا قدمگاه خورشید» اظهارداشت:همه با هم در این آیین باشکوه شرکت خواهیم کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان بهبهان در آخرین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری آیین پیاده روی «تا قدمگاه خورشید» اظهارداشت:همه با هم در این آیین باشکوه شرکت خواهیم کرد.

محمد حری بااشاره به عدم بهره برداری جاده قدمگاه تا آخر ماه صفر و پیش بینی های قبلی گفت:تکمیل این جاده به دلیل ایرادات فنی به تعویق افتاد و از مردم صبور و محجوب شهرستان از این بابت عذر خواهی می کنم.

حری افزود:حماسه حضور گسترده مردم در بزرگترین آیین پیاده روی رضوی در جنوب غرب کشور بصورت مستقیم از صدا و سیما پخش خواهد شد.

رئیس شورای تامین بهبهان ادامه داد:وسیله نقلیه عمومی در محل پیاده روی فراهم شده و بدلیل ملاحظات ترافیکی تقاضا داریم مردم از آوردن هر نوع وسیله نقلیه خودداری نمایند.

فرماندار بهبهان تصریح کرد:کلیه راههای اصلی و فرعی منتهی به مسیر اصلی پیاده روی از عصر امروز چهارشنبه ۱۶ آبان مسدود و امکان تردد از این مسیرها وجود نخواهد داشت.

وی گفت:امسال بیش از ۹۰ موکب جهت استقرار در طول مسیر پیاده روی مجوز گرفته و ساماندهی شده اند.

محمد حری بابیان اینکه سخنران مراسم آیت الله حیدری است تاکید کرد:خاتمه مراسم و پایان فعالیت موکب های طول مسیر ساعت ۱۵ خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت