پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آبان 1397 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 44700

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خبر داد:

اخذ مجوز و تأمین اعتبار باند اضطراری دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت:مجوز و تأمین اعتبار باند اضطراری دهدشت محقق شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار هاشمی پور گفت: حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به دلیل پراکندگی و صعب العبور بودن آن نیاز مبرم به فرودگاه اختصاصی دارد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن سپاسگزاری از بازدید مسئولان کشوری در این مدت اظهار داشت: با وجود بیش ار ۶۰ حلقه چاه نفتی فعال و صنایع ارزشمند دیگری چون پتروشیمی، سیمان سپو، زمینه و ظرفیت ایجاد کارخانجات دیگری چون نیروگاه در دست احداث ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی، فسفات چرام، سد مارون ۲ و موارد دیگر بازدید و حضور مسئولان کشوری و لشکری از شهرستانهای ۴گانه بیش از پیش ضرورت دارد که به دلیل نبود زیر ساخت های لازم بویژه در حوزه راههای ارتباطی تا کنون این امر به سختی انجام می گرفته است.
سردار هاشمی پور پراکندگی حوزه انتخابیه و صعب العبور بودن آن در کنار جمعیت بالای این شهرستانها را عامل دیگر ضرورت ایجاد اورژانس هوایی دانست و گفت: در صورت وقوع موارد اضطرار، ناچاریم از امکانات و اورژانس هوایی مرکز استان استفاده کنیم که متأسفانه امداد رسانی به موقع صورت نمی گیرد..
سردار هاشمی پور افزود: خوشبختانه پس از رایزنی و تلاش فراوان موفق شدیم احداث باند اضطراری دهدشت را در لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور قرار دهیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ از اعلام ابلاغ مجوز و تامین اعتبار خرید زمین و احداث اورژانس هوایی دهدشت به استان خبر داد و گفت: از سازمان برنامه و بودجه کشور و همه کسانی که در این راستا همکاری نمودند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم مسئولان استانی هرچه سریع تر مقدمات احداث باند فرودگاه اضطراری را فراهم آورند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت