پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 45171

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه با حضور چهره‌های سیاسی به خصوص اصلاح طلبان در دانشگاه ها مشکلی ندارد

خرمدل گفت: استان کهگیلویه و بویر احمد استان آرامی است و سپاه اجازه نمی‌دهد که این آرامش توسط هر شخص و مقام و یا چهره‌های سیاسی بهم بخورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه با حضور افراد و چهره‌های سیاسی به خصوص اصلاح طلبان در استان و دانشگاهها مشکلی ندارد.

به گزارش صدای جنوب، سرهنگ حمید خرمدل در پاسخ به سوال خبرنگار افتونیوز گفت: چهره‌های اصلاح طلب نیز متعلق به انقلاب می باشند و حضور آنها در استان و دانشگاه‌ها که محل تبادل نظر و عقاید مختلف است بدون مانع می‌باشد.

وی افزود: البته این موافقت به معنای آن نیست که افراد ساختارشکن و افرادی که نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا و در واقع ضد انقلاب هستند بتوانند در این استان حضور یابند.

خرمدل در توضیح این که سپاه چه افرادی را ساختارشکن می‌داند گفت: کسانی که ماهیت انقلاب و نظام را قبول ندارند و حاضر نیستند حرف دیگری را بشنوند و اصول را زیر سوال می‌برند و از محیط دانشگاه برای تخریب ذهن جوانان استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه تاکید کرد: فرصت دادن به افراد ساختار شکن هیچ توجیهی ندارد و این موضوع در دنیا نیز پذیرفته شده است که به کسانی که سیستم و نظامی که در آن زندگی می کنند را قبول ندارند تریبون داده نمی‌شود.

وی در خصوص مناظره‌هایی که در دانشگاهها صورت می‌گیرد گفت: کرسی‌های آزاداندیشی مورد تاکید مسئولان نظام است و چون جوانان ما می‌توانند بین دو تفکر اصول‌گرا و اصلاح‌طلب آنرا که حرف حق می‌زند را انتخاب کنند.

خرمدل گفت: استان کهگیلویه و بویر احمد استان آرامی است و سپاه اجازه نمی‌دهد که این آرامش توسط هر شخص و مقام و یا چهره‌های سیاسی بهم بخورد.

فرمانده سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر نظارت و کمک به برگزاری برنامه های بسیج دانشجویی در دانشگاههای استان توسط سپاه فتح استان گفت: نظارت بر کار بسیج از جمله مسئولیت‌های سپاه است و وظیفه خود می دانیم هر جریانی که مرتبط با انقلاب باشد را از نظر مادی و معنوی حمایت ‌کنیم.

منبع:افتونیوز

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت