پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1397 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 45803

امام جمعه سرفاریاب:

مدیرکل ورزش وجوانان مشکلات ورزش سرفاریاب را رصد کند

امام جمعه سرفاریاب ۱۶ آذر روز دانشجو را روز زنده­ بودن، بیداری و هوشیاری واستقلال دانشجویان  در برابر ظلم و استکبار است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب ۱۶ آذر روز دانشجو را روز زنده­ بودن، بیداری و هوشیاری واستقلال دانشجویان  در برابر ظلم و استکبار دانست وگفت: در این روز دانشجویان هوشیاری، بصیرت و بیداری خود در برابر جریانات منحرف و استکباری به نمایش می­‌گذارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان در ۱۶ آذرماه در خطبه‌های نمازجمعه با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی بر انجام واجبات، ترک گناهان و رعایت حلال و حرام الهی در زندگی و جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، به نقش و جایگاه علم و علم‌آموزی در دین مبین اسلام اشاره­ کرد و گفت: دین اسلام همواره بر علم و علم آموزی توصیه و تاکید ویژه داشته­ است ودانشجویان بایددرفراگیری علم ودانش تلاش کنند.
وی دانشگاه را یک مکان مقدس و مطهر دانست و از دانشگاه به عنوان مکانی امن و سالم برای تربیت آینده­‌سازان نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

پژمان با تاکید بر این‌که نباید از آسیب­‌ها و توطئه­‌های دشمنان علیه دانشگاه و دانشجویان غافل شد، نقش اساتید دانشگاه در ایجاد یک فضای سالم و معنوی در دانشگاه را یادآور شد.

وی با بیان این‌که اگر عقاید و نگرش اساتید دانشگاه مطابق با دستورات و موازین شرعی نباشد، دانشگاه و دانشجو به انحراف کشیده خواهد شد، تصریح­ کرد: اگر استاد دانشگاهی در خارج از کشور و تحت تاثیر افکار و فرهنگ بیگانه تحصیل کرده­ باشد و با این چنین روحیه­‌ای وارد فضای دانشگاهی کشور بشود به طور قطع دانشجو و دانشگاه را به انحراف خواهد کشید.

حجت الاسلام پژمان گفت: خدمت صادقانه و مخلصانه استاد به دانشجو صورت گیردودانشجوبایدبابصیرت مسیرصحیح راانتخاب نماید.
وی بااشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب گفت:دانشگاه نقطه اساسی هرجامعه وکشوراست واگردانشگاه اصلاح شودجامعه اصلاح خواهدشدواگراصلاح نشودجامعه فاسدمی شود.
به گفته خطیب جمعه سرفاریاب ، دشمنان و سیاست­مداران غربی می­‌کوشند دانشگاه به عنوان یک اهرم فشار در راستای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده­ کنندامادانشجوواستادبایدهوشیارباشندوفریب انهانخورند.
حجت الاسلام ازوضعیت ورزش درسرفاریاب اظهارتاسف کردوگفت:مدیرکل ورزش وجوانان درسال گذشته قول دادکه وضعیت ورزش راازبلاتکلیفی دربیاورودچراکه صاحبان زمین ورزشی اظهاردارندکه اگرنمی خواهیدزمین ورزشی رادرست کنیدشخم زدن ان بهتراست .
وی گفت : نتیجه عدم توجه به ورزش سرفاریاب این شد که درروز گذشته از۹۰برگزیده ورزشی درشهرستان یک نفراز فرزندان سرفاریاب نبود.
وی گفت:همت مسئولین اشتغال برای جوانانی هست که درهرخانواده ای دوالی سه نفردارای مدرک وبیکارهستنداماسلامت روحی انهامدنظرنیست به ویژه درسرفاریاب.
پژمان عنوان کرد:جوانان سرفاریابی که بدون امکانات ورزشی رنج می برندمدیرکل ورزش وجوانان رانمی شناسندوتاحالااوراهم ندیده اندخواهشامدیرکل ورزش وجوانان مشکلات ورزشی سرفاریاب راازنزدیک رصدکند.

امام جمعه سرفاریاب ازمردم‌خواست بابخشدارجدیدسرفاریاب جهت پیگیری ورفع محرومیت زدایی نهایت همکاری راداشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت