پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 46196

جلسه خیرین سلامت شهرستان چرام باحضور مسئولین استانی وشهرستانی درسالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان چرام برگزارشد

دکتر نعیمی از جمله معاونت های علوم پزشکی استان است که دغدغه خدمت رسانی به مردم شهرهای استان را دارد و همیشه در این زمینه پیگیر مجموعهٔ زیر دستی وهمکاران مشغول فعالیت در تمامی نقاط استان میباشد.

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛در اقدامی خدا پسندانه مسئولین خیریه محکم و موسسه خیریه نور را برای شناسایی وخدمت رسانی به بیماران سرطانی وصعب العلاج وهمچنین کودکان زیر پانزده سال که مشکلات مادر زادی دارند ونیازمند توجه ویژه میباشند به شهرستان چرام امدند وبا برنامه ایی مشخص ضمن حضور در جلسه ایی به همین مناسبت در روستای کره شهبازی حاضر واز این بیماران بازدید بعمل آوردند.

در جلسه امروز پنجشنبه بیست و دوم آذر ماه که به منظور هم اندیشی با مجمع خیرین سلامت استان صورت گرفت امام جمعه ، فرماندار،معاونت علوم پزشکی، مسئول مجمع خیرین سلامت، مسئول موسسهٔ محکم،کارشناس اموراجتماعی دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چرام،رئیس شورای شهر ودیگر عزیزان مسئول حضورداشتند.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام سیدنورالله افشارامام جمعه چرام از حضور مجمع خیرین تشکر و قدردانی نمود و متذکر شد به علت بیماریهای متفاوت وشلوغی کار بر روی زحمتکشان در بهداشت ودرمان شاید نارضایتی به وجود بیاید امیدوارم حضور برادران خیر معتمدین در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کارگشا باشد و خروجی جلسه مورد رضایت خداوند باری تعالی ومردم عزیز شهرستان چرام قرار بگیرد.

سپس هادی فتاحی اصل فرماندارچرام،ضمن استقبال از این حرکت خداپسندانه از تلاشهای دکتر نعیمی برای زدودن محرومیت ها در حوزه سلامت و همچنین خدمت رسانی به بیماران خاص تشکر و قدردانی نمود و از مسئولین مؤسسه خیرین محکم ونور هم به پاس حضورشان تشکر کرد.

دکترفتاحی  اصل در سخنان کوتاهی اشاره داشتند که :حضور مردم در چنین کارهایی باید محسوس باشد و جدای از مسئولین که همواره برای خدمت رسانی تلاش میکنند همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندارچرام، آمادگی مجموعه فرمانداری ودیگر ادارات را در این زمینه اعلام داشت ومتذکر گردید که نهایت همکاری را خواهند نمود.

جوکار مسئول مجمع خیرین سلامت استان چنین عنوان کرد : هیچ خیری همینطور هزینه نمیکند ،باید پیگیر باشیم تا نتیجه لازم را بدست آوریم ، با کار جمعی به فریاد مردمان نیازمند وبیماران سرطانی وصعب العلاج برسید ، این مجمع از بیماران سرطانی در سطح استان وحتی بیرون استان حمایت میکند ، تمام هزینه های اسکان وایاب ذهاب بیماران به استانهای دیگر را تامین میکنیم.

وی به ساخت ساختمان همراه سرای گچساران اشاره نمود و گفت : همراه سرا در گچساران در حال ساخت است و هزینه این ساخت و ساز از مجمع خیرین کشوری مستقیم به حساب مجمع گچساران واریز میشود تا کارها به سهولت انجام پذیرد.

دکترکیارش پاداش یکی از خیرین چرام پیشنهاد کرد که جایی را برای مراجعه وثبت نام مشخص نمایند که بیماران طبقه بندی شده وشناسایی شوند که حاضران این پیشنهاد را پذیرفتند.

حسینی مسئول مؤسسه محکم عنوان نمود که:ما در خیریه محکم چهل بیمار مادر زادی که نیازمند خدمات پزشکی هستند تحت پوشش داریم ودر سطح کشور هفده قرار داد با بیمارستانها ومراکز درمانی مختلف بسته ایم.

وی افزود:ما تاکنون سیصد و پنجاه بیمار مادر زادی را مداوا کرده ایم ، بیمارانی که کمبود رشد و مشکل قلبی ومادر زادی دارند به ما معرفی کنید، ما از چرام بخوبی یاد میکنیم ، از نظر نرم کشوری استان ما در خصوص کمبود رشد کودکان در رتبه اول هستیم این بدین معناست که کودکان استان ما بواسطه فقر به چنین مشکلاتی مبتلا میشوند.

در پایان جلسه مهندس جعفری به تلاشهای مرکز بهداشت وسلامت چرام اشاره کرد،که تمام سعی خودرا معطوف به شناسایی این بیماران نموده است اما متاسفانه مردم به دلیل عدم آگاهی به خودشان ظلم میکنند واز اصحاب رسانه به خاطر همکاری با مرکز بهداشت تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت