پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 46940

یادداشت ازمیثم دهقان؛روز ۹دی، روز انزجارعمومی مردم از جریان فتنه، حامیان آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار است

طی روزهای گذشته یاداشتی از طرف یکی از جوانان اصلاح طلب چرام در یکی از سایت های محلی شهرستان منتشر شد که نقل به مضمون گفته است ” تاکید امام جمعه چرام بر حضور همه مدیران در مراسم نه دی نادرست بوده و بسیاری از مردم و اصلاح طلبان نیز شرکت در این مراسم را ضروری ندانسته و آن را نشانه دفاع از انقلاب و آرمان های آن نمیدانند”.

یک سطر واقعیت

طی روزهای گذشته یاداشتی از طرف یکی از جوانان اصلاح طلب چرام در یکی از سایت های محلی شهرستان منتشر شد که نقل به مضمون گفته است ” تاکید امام جمعه چرام بر حضور همه مدیران در مراسم نه دی نادرست بوده و بسیاری از مردم و اصلاح طلبان نیز شرکت در این مراسم را ضروری ندانسته و آن را نشانه دفاع از انقلاب و آرمان های آن نمیدانند”.
در جواب این دوست عزیز و اصلاح طلبانی که یادآوری حماسه نه دی به مذاقشان خوش نمی آید باید گفت که روز ۹ دی، روز انزجار عمومی مردم از جریان فتنه، حامیان آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار است و طبیعی است که افرادی با تفکر غربی و شیفته و ذوب شده در آمریکا از بازخوانی حوادث چنین روزی برآشفته شوند.
صد البته ما نیز از طرفداران جریانی که در فتنه سال ۸۸، رئیس‌جمهور وقت آمریکا (اوباما) از آنها به‌عنوان خط مقدم آمریکا در ایران یاد می‌کند، انتظاری جز این برآشفتگی ها نداریم اما از شما تقاضا داریم که دیگر دست از این شعارهای دروغین “آزادی خواهی” و “جمهوری خواهی” و ” ما خیلی باحالیم” بردارید، چرا که شما بارها از این امتحان سرافکنده و رو سیاه بیرون آمدید و نشان دادید که هیچ احترامی برای افکار عمومی قائل نیستند.
در خصوص مدیرانی که به اجبار در روزهای ملی و مذهبی و بطور ویژه در سالروز حماسه نهم دی شرکت میکنند نیز باید بگوییم که اگر منظورتان حضور مدیران ” با شخصیت حقیقی و نه حقوقی ” است، به طور استثنا در این یک مورد با شما موافق هستیم و حضور اجباری هیچ فردی با شخصیت حقیقی را در یوم الله ۹ دی قبول نداریم و نفاق را نمی پسندیم، اما ما و شما نیک میدانیم کسانی که به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی پست و جایگاهی دارند، باید در مسائل ملی منعکس کننده آرمانهای نظام باشند و در غیر این صورت باید بپذیریم که غاصب هستند و طبق فرموده مقام عظمای ولایت” اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسؤولیتی مشغول کار است، ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آن‌گونه که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسم پیدا کرده، در دلش قبول ندارد، اشغال آن پست برای او حرام شرعی است”.
این جوان اصلاح طلب در بخش دیگری از یاداشت خود گفته است که” شعارهای تند و تبلیغات ویرانگر درباره وابستگی معترضان به سرویس های جاسوسی غرب تنها شیوه ای برای مرعوب و منکوب کردن اعتراضات بوده و تاریخ انقضا مشخصی داشته است”!.
در این باره نیز باید گفت جای بسی تعجب است که خود فتنه گران و غربی ها بارها و بارها از ارتباطات خود با یکدیگر اعتراف کردند و صدها کتاب در مورد آن در داخل و خارج کشور نوشته شده است و هزاران گزارش صوتی و تصویری در رسانه‌های غربی و فضای مجازی وجود دارد که بطور مثال می توان به اظهارات تئوریسین اصلاحات(سعید حجاریان) و اظهارات وزیر خارجه سابق آمریکا(خانم کلینتون) در کتاب خاطراتش اشاره کرد، اما این دوستان چنان شیفته آمریکا و غرب هستند که با وجود گویا بودن اسناد این توطئه همچنان آن را شیوه ای برای خاموش کردن معترضان می دانند.
و چه زیبا گفت امام مستضعفین که ”
ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم؛ لیکن از شر تربیت‌یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت. اینان برپادارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند و سرسپردگانی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی‌شوند.”

“والسلام علی من اتبع الهدی”

 

میثم دهقان،فعال فرهنگی و مذهبی وکارشناس ارشدبرق

#سدید_۵۷

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت