پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1397 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 47038

توزیع تجهیزات بین کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان چرام +تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از توزیع تجهیزات بین کانون های مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: این تجهیزات بین کانون های مساجدشهرستان توزیع می شود.

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ سعیدخردمندرئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان چرام بیان کرد:با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان چرام، اقلام فرهنگی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دبیرخانه مساجد استان اهدا می شود.

وی افزود: این تجهیزات به مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال خریداری شده و در اختیار کانون های مساجد شهرستان قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام اقلام اهدایی را شامل ، قفسه کتاب، میز مطالعه، صندلی مطالعه و دیگر اقلام فرهنگی عنوان کرد و گفت: این اقلام به مسئول کانون‌های مساجد شهرستان‌ تحویل داده می شود.

خردمندگفت: کار در عرصه فرهنگی در ابتدا نیازمند نیروهای توانمند و خلاق است و ابزار و وسایل فعالیت آنان نیز باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجداستان درصدد است مشکل نیاز کانون ها را با توزیع این وسایل مرتفع کند.

وی ادامه داد: امسال بخشی از این نیازها برطرف شده و قصد داریم با حمایت های مسئولان درخواست های کانون ها را پاسخگو باشیم و تمامی این نیازها را حل کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام اظهارامیدواری کرد: با تزریق این وسایل به بدنه کانون ها، شاهد خلق رویدادهای خوب فرهنگی و هنری باشیم.

این مسئول با اشاره به وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد فضای تحول و استمرار فعالیت‌های فرهنگی را از جمله این وظایف دانست و تصریح کرد: تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی از اهداف این کانون است.

خردمند گفت : نقش کانون ها در مساجد و جامعه بسیار برجسته و ملموس است و این مراکز نقطه قوتی در فعالیتهای فرهنگی شهرستان است.

خردمندبه نقش و وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت :جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم ،که این کار موجب بیمه شدن نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان هست را از وظایف کانون مساجد دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد:کانون های فرهنگی بازوان اصلی در اجرای برنامه های قرانی ،فرهنگی و هنری با محوریت ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی می باشند.

در ادامه حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه شهر چرام ضمن تقدیر و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان کرد:غایت انبیاء الهی شکل گیری انقلاب فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگی مردم بوده است.

حجت الاسلام افشار در ادامه افزود :انقلاب فرهنگی با کانون فرهنگی هنری عجین هست و مکمل هم و با هم ارتباط نزدیک دارند.

در پایان تجهیزات و اقلام فرهنگی با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ،بین کانون های فرهنگی هنری شهرستان توزیع شد.

گزارش:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت