پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1397 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 47343

وزیر بهداشت:

ساخت بیمارستان‌های لنده ، چرام و بهمئی تسریع می شود

وزیر بهداشت گفت: مسؤولان در قوای مختلف باید این شرایط را بیشتر درک کنند و نباید هر کسی شهر و دیار خود را به صورت جزیره‌ای ببیند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امشب در شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به جمعیت زیاد شهرستان کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: تخت‌های بیمارستانی در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه متناسب با جمعیت نیست.

وزیر بهداشت ادامه داد: در این خصوص برای تسریع در اجرای ساخت بیمارستان‌های شهرستان‌های لنده و چرام و بهمئی از توابع شهرستان کهگیلویه بزرگ اقدام خواهیم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: حدود نیمی از مردم استان در این شهرستان زندگی می‌کنند که نیاز دارد به طور ویژه در حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت‌ها این شهرستان و توابع آن دیده شوند.

وزیر بهداشت یکی دیگر از ضروریات این چهار شهرستان را به دلیل وجود روستاها و مناطق صعب‌العبور پایگاه اورژانس هوایی دانست و گفت: برای احداث پایگاه اورژانس هوایی در این چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ تلاش می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی شرایط کشور را متفاوت با گذشته دانست و گفت: مسؤولان در قوای مختلف باید این شرایط را بیشتر درک کنند و نباید هر کسی شهر و دیار خود را به صورت جزیره‌ای ببیند.

وزیر بهداشت افزود: باور داشته باشیم اکنون با بزرگترین قدرت‌های بین‌المللی در جنگ اقتصادی هستیم و مسؤولان باید از یک طرف شرایط را درک کنند و از سوی دیگر نباید توقعات را بالا ببریم.

هاشمی با متفاوت خواندن شرایط کشور نسبت به گذشته گفت: شرایط جدید حتما الزامات جدیدی طلب می‌کند باید از داشته‌ها مراقبت کنیم، نسبت به چیزی که در اختیار داریم با وسواس و خست در جایی هزینه کنیم که بهترین آورده را داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت