پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1397 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 47344

بزرگترین اورژانس استان در دهدشت افتتاح شد/۸ نیازمندی بهداشتی کهگیلویه از زبان هاشمی پور

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهارداشت:بیمارستان فعلی دهدشت به هیچ وجه جوابگوی خدمت رسانی به مردم نمی باشد و احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مطالبه مردم و نیاز شدید آنان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردارعدل هاشمی پور ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند انجام گرفته در حوزه سلامت ( احداث و تجهیز) در کهگیلویه بزرگ گفت: جمعیت شهرستان های ۴ گانه ۳۳ درصد استان و مساحت آن قریب به ۴۰ درصد استان و جمعیت شهرستان کهگیلویه بالغ بر ۱۳۷ هزار نفر می باشد که متأسفانه توازن اعتباری و خدمت رسانی عادلانه صورت نگرفته است.

هاشمی پور ضمن انتقاد از روند اجرای بیمارستان های لنده و چرام علیرغم اخذ مجوز و تفاهم نامه های لازم، نیازمندی های مردم کهگیلویه بزرگ در حوزه سلامت را در چند مورد عنوان کرد.

وی افزود:بیمارستان فعلی دهدشت به هیچ وجه جوابگوی خدمت رسانی به مردم نمی باشد و احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مطالبه مردم و نیاز شدید آنان است.

این مسئول ادامه داد: بیمارستان شهرستان چرام با وجود انعقاد تفاهمنامه با بنیاد برکت و تأمین اعتبار ۲ میلیارد تومانی از سوی وزارتخانه، اما ۲ سال است که در بلاتکلیفی بسر می برد.

هاشمی پور با بیان اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده نیز علیرغم انعقاد تفاهمنامه، همچنان بلاتکلیف است اظهارکرد:بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی نیز علیرغم پیشرفت ریالی اما از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار نیست و امیدوارم با روحیه ی جهادی مقام عالی وزارت و حسن مساعدتی که دارند در همین سفر نسبت به احداث و تکمیل بیمارستانهای فوق تصمیم اساسی گرفته شود.

عدل هاشمی پور گفت: مجتمع آموزشی دهدشت سالهاست تعریف شده ولی هیچگونه اقدام عملی صورت نگرفته که ضمن نیاز به بازنگری، نیازمند تصمیم گیری و دستور قاطع است.

وی خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد:استدعا دارم نسبت به پرداخت مطالبات معوق پزشکان، پرستاران و عوامل بیمارستان اقدام عاجل عنایت فرمایید.

وی با بیان ضرورت دایر نمودن شعبه انتقال خون در کهگیلویه گفت:منازل سازمانی شبکه و بیمارستان وضعیت مناسبی نداشته و در خور شأن پزشکان نیست که امیدوارم نسبت به ساخت ۲۵ منزل مسکونی دستور لازم ابلاغ گردد.

وزیر بهداشت و درمان نیز با اذعان به اینکه شهرستانهای ۴ گانه از محرومترین نقاط کشور است گفت: دستورات لازم جهت اجرایی شدن مطالبات نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در حوزه سلامت را صادر می کنم.

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: فرصت برای جبران اشتباهات گذشته علیرغم محدودیت ها، فراهم است و معتقدم اعتراض و نگرانی مردم و نماینده به حق بوده و بهره مندی یکسان از خدمات عمومی بایستی بوجود آید و در این جهت تلاش خواهم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت