پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 47913

تمجید علویان از مدیران سابق اداره صنعت، معدن وتجارت/اوج بی عدالتی و دور از انصاف است که زحمات آنها را نادیده بگیریم

سیدیاسین علویان سوق با تمجید از مدیران قبلی صنعت معدن وتجارت تاکید کرد:اوج بی عدالتی و دور از انصاف و عدالت اجرایی است که تلاش آن مسوولان را در جهت پیشبرد و عملیاتی نمودن اهداف نظارتی و حمایتی سازمان  کتمان کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه نسبت به برخی حاشیه های فضای مجازی واکنش نشان داد.

سیدیاسین علویان سوق با تمجید از مدیران قبلی این اداره تاکید کرد:اوج بی عدالتی و دور از انصاف و عدالت اجرایی است که تلاش آن مسوولان را در جهت پیشبرد و عملیاتی نمودن اهداف نظارتی و حمایتی سازمان  کتمان کنیم.

علویان افزود:نظر به اینکه اداره ی صنعت، معدن و تجارت ماموریت های متعارض نظارتی و حمایتی را در ابعاد متعدد و در سه شهرستان عهده دار است،برای ایجاد حواشی بسیار مستعد است که همه باید هوشیار باشیم.
وی ادامه داد:در همه محافل و حتی در نشست خبری اینجانب ضمن اینکه نسبت به تلاش و نوع مدیریتهای قبلی اداره صمت ،هیچگونه نقد و آسیب شناسی نداشتم بلکه نسبت به آنها اظهار رضایت و بر این باورم که آن مدیران تمام تلاش و هم و غم خود را در جهت اهداف عالیه ی سازمان و ارتقا سطح تکریم ارباب رجوع اتخاذ نمودند

این مسئول بیان کرد:هرگونه شکوه و گلایه از طرف اینجانب نسبت به مدیران قبلی خلاف واقع و از مصادیق نشر اکاذیب است که پیگرد قانونی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت