پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1397 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 49351

فرماندارسابق کهگیلویه سکوتش راشکست/پوزش ماجرای رفتنش ازفرمانداری کهگیلویه راگفت

وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه چرا تودیع و معارفه کهگیلویه به آن شکل و تودیع و معارفه گچساران اینگونه برگزار شد، اظهار کرد: به نماینده ربط دارد، آقای تاجگردون یک نماینده قوی هست و برای مدیرش احترام قائل است

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:به نقل ازکبناعلی پوزش فرماندار سابق کهگیلویه با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مهمان غرفه کبنا نیوز بود او در این بازدید به سووالات پاسخ داد و در جواب این پرسش که چرا شما را از فرمانداری کهگیلویه کنار گذاشتند؟، اظهار کرد: فرمانداری پست سیاسی است و وقتی فرماندار شدم، می‌دانستم هر آمدنی، رفتنی دارد….
پوزش در ادامه توضیحاتی را هم پیرامون نحوه کنار گذاشتنش از پست فرمانداری داد و گفت: آقایان کج سلیقگی کردند و من از آقای نظری سووال کردم، جلسه شورای اداری را برای مراسم تودیع و معارفه برگزار می‌کنم، ایشان گفت؛ لازم نیست و نهایتاً هم آقای نظری از بنده عذرخواهی کردند….
وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه چرا تودیع و معارفه کهگیلویه به آن شکل و تودیع و معارفه گچساران اینگونه برگزار شد، اظهار کرد: به نماینده ربط دارد، آقای تاجگردون یک نماینده قوی هست و برای مدیرش احترام قائل است.
پیام محمدکاظم نظری معاون سیاسی استاندار به پوزش بعد از مراسم تودیعش به شرح زیر است؛ «سلام و احترام، اگر به طور ناخواسته موجب رنجش و دلگیری شما را فراهم کردم پوزش می‌طلبم، حلال کنید. کل دنیا ارزش ناراحت کردن کسی را ندارد.»
پاسخ پوزش به نظری: سلام آقای دکتر، انشاالله موفق باشید

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت