پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1397 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 49375

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

فضای استان برای کسب و کار آسیب جدی دیده بنابراین باید از بزرگنمایی و تخریب و تحقیر افراد خودداری کرد /مدیری که به بیت‌المال دست‌درازی کند باید رسوا شود

رژه خودرویی، راه‌اندازی نهضت روشنگری در جهت تبیین خدمات انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدای محله و برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی را از برنامه‌هایی هست  که در دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود

فضای استان برای کسب و کار آسیب جدی دیده و در این فضا بستن حتی یک کارخانه هم ظلم است بنابراین باید از بزرگنمایی و تخریب و تحقیر افراد خودداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری  صدای جنوب ،  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: همایش همدلی در سایه سار چله عزت در راستای تلطیف فضای استان برای رونق اقتصاد و معیشت مردم و بهبود فضای کسب و کار  در استان برگزار می‌شود.

حمید خرمدلبا بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در همه صحنه‌ها دین خود را به انقلاب ادا کرده است، افزود: در هر حوزه ای به این استان نگاه کنیم به ویژه بعد از سفر مقام معظم رهبری، تحول بزرگی در این استان صورت گرفته اما در این استان با وجود همه ظرفیت‌هایی که وجود دارد در حوزه معیشت و امنیت شغلی دچار مشکل جدی هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سیاست‌زدگی و قوم‌گرایی را از مهم‌ترین معضلات این استان عنوان و بیان کرد: یازدهم بهمن‌ماه همایشی با حضور همه مسئولان استان اعم از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، مدیران اقتصادی و سایر مسئولان با هدف تلطیف فضای استان برگزار می‌شود.

خرمدل با بیان این که این همایش با عنوان «همدلی در سایه‌سار چله عزت» برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این نشست از همه مسئولان می‌خواهیم که اگر در حوزه سیاسی همدیگر را قبول ندارند لااقل در حوزه معیشت و اقتصاد در کنار هم قرار گرفته و هم‌پیمان شوند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در فضای کنونی استان دارند، گفت: فضای رسانه‌ای و مجازی در استان گاهی مخرب عمل می‌کند این در حالی است که ظرفیت‌های خوبی در حوزه رسانه استان وجود دارد که باید منافع استان را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست در شرایط کنونی هر خبری را منتشر نکنند که خدایی ناکرده به اختلافات دامن بزند و عنوان کرد: فضای استان برای کسب و کار آسیب جدی دیده و در این فضا بستن حتی یک کارخانه هم ظلم است بنابراین باید از بزرگنمایی و تخریب و تحقیر افراد خودداری کرد.

خرمدل‌ با بیان اینکه در عین حال رسانه‌ها باید مطالبه‌گری کنند، گفت: مدیری که هفت نفر از یک خانواده خاص را استخدام می‌کند و مدیری که به بیت‌المال دست‌درازی کند باید رسوا شود.

وی به برنامه‌های دهه فجر امسال اشاره داشت و بیان کرد: انقلاب ما علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌ها به ۴۰ سالگی خود رسیده و مهم‌ترین کاری که هر مدیری می‌تواند در این انقلاب انجام دهد مردم‌داری و خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۲۵ پروژه عمرانی در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به ۱۰۰ روستای شهرستان باشت با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان از مهم‌ترین این پروژه‌ها است که با مشارکت سپاه و آب و فاضلاب روستایی اجرا می‌شود.

خرمدل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه در سه بحث امنیتی و دفاعی، سازندگی و خدمات رسانی و دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم.

وی رژه خودرویی، راه‌اندازی نهضت روشنگری در جهت تبیین خدمات انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدای محله و برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده بسیجیان و نیروهای سپاه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد و از عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست با حضور گسترده در این راهپیمایی با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت