پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1397 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 49381

به همت اداره ورزش و جوانان؛

نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با رؤسای هیات های ورزشی برگزار شد

روسای هیئت ها جهت هرچه بهتر برگذارشدن فعالیت های ورزشی دردهه فجر تلاش های دو چندان داشته باشند

 

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با رؤسای هیات های ورزشی برگزار شد

محمدی مسئول اداره ورزش وجوانان چرام  ضمن تقدیر و تشکر از روسای هیئت های و اصحاب رسانه وتبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجر گفت:چهل سال ورزش چهل سال افتخار ، فعالیتهای زیادی دراین مدت صورت گرفته که انشاءالله درهفته اینده درنشست خبری اعلام خواهم کرد.

وی افزود: روسای هیئت ها جهت هرچه بهتر برگزارشدن فعالیت های ورزشی دراین مدت تلاش های دو چندان داشته باشند .
محمدی افزود ،جهت ساماندهی هیئت های ورزشی انشاءلله در ابام دهه فجر به کلیه روسای هیئت های  ورزشی یک دست گرم کن ورزشی یک رنگ با ارم اداره ورزش و جوان تحویل  می دهیم .

محمدی عنوان کرد: اعضای هیئت ها می توانند هفته دو جلسه از اماکن ورزشی /سالن چند منظوره وسالن والیبال به طور رایگان استفاده کنندوهمچنین می توانند با هماهنگی با مدیریت استخر و عقد قرار داد از امتیاز ویژه ان بهرمند شود.

محمدی اظهارکرد:با امدن دهه پر فروغ فجر ورزش و جوانان پر فروغ تر از همیشه خواهدشدوبا تغیر و تحولی که فرماندار چرام در مدیریت اداره ورزش و جوانان به وجود آورد وبا گذشت پنج ماه شاهد تغییر و تحولی یا به نوع دیگر شاهد انقلابی در اداره ورزش و جوانان بودیم.
مسئول اداره ورزش وجوانان چرام گفت:اداره ای که در طول روز شاید یک نفر ارباب رجوع داشته و جلسات روسای هیئت ها با چهار یا پنج ریئس تشکیل می شد اما امروز که جلسه هماهنگی روسای هئیت ها به مناسبت دهه پر فروغ فجر در اداره تشکیل شد شاهد این بودیم که با تغییر و تحویلی که در روسای هیئت داده شده  ،بار دیگر شور و اشتیاق در ورزش شهرستان راشاهدبودیم  چراکه امروز حضوریک دست هیات ها دلیل این امرهست .

محمدی فعالیت های شهرستان چرام  را در بخش های قهرمانی و همگانی مطلوب دانست و گفت: این موفقیت ها مرهون تلاش مسئولین هیات های ورزشی و تعامل و همکاری با اداره  ورزش و جوانان صورت پذیرفته است.

در پایان هریک از رؤسای هیاتهای ورزشی به ارائه گزارش برنامه های خود در راستای فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

مسیول اداره ورزش وجوانان  در اخر از فرماندار محترم که در این مدت یار و یاور اداره ورزش وجوانان بود تقدیر و تشکر کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت