پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 50012

جشن «۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار»در دهدشت برگزار شد

به همت اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و به مناسبت دهه فجر و آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جامعه ورزش شهرستان امروز با برگزاری جشن این رویداد را گرامی داشتند.

به مناسبت دهه فجر و آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جامعه ورزش شهرستان امروز با برگزاری جشن این رویداد را گرامی داشتند.

به گزارش صدای جنوب،در این جشن که با حضور امام جمعه دهدشت،جمعی از مدیران،مربیان و ورزشکاران در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار شده بود هیأت‌های ورزشی به اجرای برنامه پرداختند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این آیین اظهار داشت: پیروزی انقلاب پایان تلخی‌هایی بود که بیگانگان بر ما تحمیل کرده بودند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده و متعالی شده است دشمنان نمی‌خواهند عزت و اقتدار ما را ببینند به همین خاطر نقشه‌های شوم خود را طراحی می‌کنند.

حسینی افزود: آمریکا با پیشرفت ملت ما مخالف است چون ملتی که پیشرفت کرد زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته تحریم‌ها،ترورها،جنگ و .بر کشور ما تحمیل شد،افزود: به برکت خون شهدا،تبعیت از ولایت و همراهی مردم همه نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

حسینی گفت: در عرصه ورزش همانند سایر عرصه‌ها شاهد پیشرفت و افتخارآفرینی هستیم و این موفقیت‌ها به لطف خداوند تداوم خواهد یافت.

در این مراسم از ورزشکاران مدال‌آور تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت