پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1397 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 50412

نشست خبری سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان چرام بااصحاب رسانه برگزارشد

طبق جلسه ای که با امام جمعه سرفاریاب داشتیم شش هیئت ورزشی در سرفاریاب فعال میشوند و با توجه به کمبود نیرو رابط ورزشی در شهر سرفاریاب معرفی میشود

به گزارش پایگاه خبرصدای جنوب ،رئیس اداره ورزش و جوانان چرام در نشست خبری گزارش عملکرد پنج ماهه خودگفت:یک روز قبل از اینکه اداره را تحویل بگیرم این اداره مورد سرقت قرار گرفته و وسایل و اسناد و موارک موجود در اداره به سرقت رفت اما با گذشت پنج ماه هنوز هیچ گونه امکاناتی دراختیارمان قرار نگرفته است .
محمدی افزود : با توجه به مراجعات حضوری و نامه نگاریهایی که انجام شد اما هنوز بی نتیجه مانده و وسیله ای از طرف اداره کل تحویل نشده و به لطف فرماندار چرام یک دستگاه کامپیوتر و پرینتر از طرف فرمانداری به صورت امانت تحویل اداره ورزش و جوانان شد و همکارهای فرماندار اداره را سر پا نگه داشته است.
سرپرست  اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: از بیست و چهار هیئت ورزشی در شهرستان چرام از بیست و دو هیئت ورزشی دوازده هیات فعال بوده که توانسته ایم هیئتها را به بیست و پنج هیئت افزایش دهیم و در حال حاضر بیست و دو هیئت ورزشی فعال در شهرستان چرام داریم.
وی افزود:طبق جلسه ای که با امام جمعه سرفاریاب داشتیم شش هیئت ورزشی در سرفاریاب فعال میشوند و با توجه به کمبود نیرو رابط ورزشی در شهر سرفاریاب معرفی میشود.
محمدی بیان کرد:برای اولین بار دوره داوری درجه سه هندبال را برگزار کردیم و در مدت چند ماه مسئولیتم ،با تعمیرات استخر شنا و تسویه بدهکاری های زیادی که داشت و تعمیر سالن های ورزشی توانستیم آنها راه اندازی نماییم و در حال حاضر شهروندان در بیست و دو رشته ورزشی درچرام میتوانند اوقات خود را بگذرانند.
وی افزود: تعداد بیمه شدگان ورزشی پانصد نفر بود که بیمه شدگان را به هزارو دویست نفر رساندیم و از زمانی که سالن های رزمی و چمن شماره دو احداث شدند تا حالا هیچ گونه قرارداد قانونی با بیمه نداشت که سالن ها را بیمه کردیم تا اگر مشکلی برای ورزشکاران پیش آمد از خدمات بیمه استفاده شود. وی عنوان کرد: با رایزنی نماینده کهگیلویه بزرگ در روستای بردیان ، دمدره،دهنوو اسلام آباد دو چمن مصنوعی در سرفاریاب راه اندازی میشود و وسایل ورزشی نیز با کمک نماینده تحویل ورزش و جوانان شد .
محمدی از هیئت ورزشهای روستایی و عشایری انتقاد نمود و اظهار کرد : مسئول هیئت روستایی و عشایری استان از زیر کار در میرود و چندین بار با صحبتهایی که شد قرار بود از چرام نیرویی جهت هیئت روستایی و عشایری معرفی شود اما هیئت چرام به شخصی در یاسوج اختصاص یافته و عملا از این هیئت در چرام از نظر ما تعطیل است ودربعضی ازروستاهابه برنامه های کلکله بردمی پردازد .
محمدی افزود:هزینه تامین واکیپ پزشکی باشگاههای استانی راراه اندازی کردیم .
وی ادامه داد:هیئت های همگانی وفوتبال بسیارفعال هستندکه جای تقدیرداردکه درفوتبال شورنشاط خاصی حاکم هست.
سرپرست اداره ورزش جوانان چرام یاداورشد:فعالیت های زیادی درسطح شهرستان انجام ودرحال انجام‌هست ودراستادیوم‌تختی بالغ بریک میلیاردوسیصدوپنجاه تومان انعقادقراردادکه دراحداث سکو،رختکن،پیست دومیدانی ،زمین والیبال ساحلی،ابیاری تحت فشاروواردکردن چمن مصنوعی کارشده است.

محمدی گفت:هیات هابعدازتغییرات فعالیت های خوبی صورت گرفته واکثرافعال هستندودرگذشته هیات هایی رسمی امابدون فعالیت وجودداشت.
وی طی سئوالی که آیا هیئت هایی قبلا وجود داشته که پول به حساب آنها واریز شده باشد اما فعالیتی انجام نداده باشند : رئیس ورزش و جوانان چرام از این هیئتها پرده برداری کرد و یک کلمه جواب داد.بله

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت