پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1397 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 51523

اخباری که دردی از مشکلات مردم کهگیلویه و بویراحمد دوا نمی‌کند/مدیرانی که با استان خود غریبه‌‌اند

با وجود مشکلات عدیده که در استان وجود دارد و مناطق محروم و کم برخوردار در استان بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از مناطق برخوردار است معلوم نیست که درج چنین اخباری به صورت روزانه و آنلاین چه دردی از مشکلات عدیده استان دوا می‌کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در سال‌های اخیر یکی از سرفصل‌های اخبار رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به نصب و عزل فرزندان این استان در مناصب مختلف کشوری بوده است.

خبرهایی که هر چند مسرت‌بخش است اما مانور دادن روی آن‌ها و زیاده‌روی در نشر و درج چنین اخباری هیچ کمکی به رفع مشکلات بی‌شمار استان نمی‌کند.

هر روزه به کرات می‌شنویم که در سایت‌ها و فضای مجازی استان خبرهایی با این عنوان به صورت گسترده نشر پیدا می‌کند، آقای ….شهردار تهران شد، فلانی معاون وزیر بهداشت شد، حکم فلان وزیر برای ریاست حسابرسی کل کشور، یک کهگیلویه و بویراحمدی معاون و مشاور فلان وزیر شد.

در این اخبار گاه نام افرادی شنیده می‌شود که تاکنون حتی برای یک بار نامی از آن‌ها در استان برده نشده و کسی آن‌ها را نمی‌شناخت و خدمتی از سوی آن‌ها به استان روا داده نشده بود اما با امضا خوردن و تایید احکام کشوری آن‌ها توسط وزرا و رؤسای سازمان‌ها و نهادها یکباره در صدر اخبار رسانه‌های استان قرار می‌گیرند.

گویی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با آماده‌باش شبانه‌روزی و با ریزبینی و تیزبینی به دنبال درج اخبار چنین افرادی در صفحات روزنامه‌ها و سایت‌های خود هستند هر چند که در طول سال‌های اخیر به اندازه دانه خردلی از سوی این مدیران به استان کمکی برای توسعه نشده است.

حال با وجود مشکلات عدیده که در استان وجود دارد و محرومیت بیخ گوش یاسوج مرکز استان است و مناطق محروم و کم برخوردار در استان بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از مناطق برخوردار است معلوم نیست که درج چنین اخباری به صورت روزانه و آنلاین چه دردی از مشکلات عدیده استان دوا می‌کند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت