پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 51627

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:

مشکل کمبود پرستار در مرکز بهداشتی قلعه رئیسی برطرف شد

 داوری با حضور در شهر قلعه رئیسی از خدمات درمانی پزشکی و مرکز فوریت های پزشکی این شهر بازدید کرد و گفت: این مرکز از مرکزهای فعال ۱۱۵ شهرستان است که ساختمان قبلی بسیار قدیمی و نامناسب بود اما هم اکنون با تعمیرات ساختمان توانستیم ساختمانی در شان این منطقه آماده کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: تعداد ۵ پرستار به مرکز بهداشتی قلعه رئیسی اضافه شد.

پس از درج خبری مبنی بر نبود پرستار در مرکز بهداشتی قلعه رئیسی در خبرگزاری فارس دکتر کورش داوری با حضور در شهر قلعه رئیسی مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

 داوری با حضور در شهر قلعه رئیسی از خدمات درمانی پزشکی و مرکز فوریت های پزشکی این شهر بازدید کرد و گفت: این مرکز از مرکزهای فعال ۱۱۵ شهرستان است که ساختمان قبلی بسیار قدیمی و نامناسب بود اما هم اکنون با تعمیرات ساختمان توانستیم ساختمانی در شان این منطقه آماده کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه همچنین از ساختمان تازه تاسیس پایگاه سلامت بازدید و عنوان کرد: این پایگاه یکی از پایگاه های مجهز شهرستان است که در بدو ورود اینجانب به شهرستان عملیات آن آغاز شده بود و هم اکنون به پایان رسید و امیدواریم در آینده نزدیک آغاز به کار کند.

داوری همچنین از تکمیل پایگاه سلامت دالون و استخدام ۸ بهورز در منطقه چاروسا خبر داد و در ادامه به مشکلات خبر نبود پرستار در مرکز قلعه رئیسی اشاره و تاکید کرد: در روز جمعه به دلیل به اتمام رسیدن طرح چند پرستار در مرکز با کمبود پرستار مواجه بودیم که در اولین فرصت دو پرستار فرستادیم و پس از آن در روز گذشته ۴ پرستار اضافه کردیم و امروز هم یک پرستار دیگر اضافه شد و امیدواریم تا پایان هفته یک پرستار دیگر به این مرکز اضافه کنیم تا مشکلات  برطرف شود.

وی بیان کرد: مرکز قلعه رئیسی هم اکنون دارای ۳ پزشک، ۴ ماما و ۵ پرستار است که تقریبا تکمیل می شود.

رئیس مرکز بهداشت درمان کهگیلویه به عدم استفاده از نیروهای پرستار بومی این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: پرستارانی که ساکن و بومی شهر قلعه رئیسی بودند به عنوان طرح مشغول بکار بودند که متاسفانه طرح آنها به پایان رسید و ما مجوز تمدید و اشتغال به کار آنها را نداشتیم و همین سبب شد تا نتوانیم از آنها استفاده کنیم و همچنین به دنبال آن هستیم که بتوانیم قرارداد جدید ببندیم و شروع بکار کنند.

داوری منطقه چاروسا و دیشموک را از مناطق محروم شهرستان دانست و گفت: نیاز می‌بینیم که به این دو منطقه توجه بیشتری داشته باشم چرا که نسبت به بقیه مناطق فاصله بیشتر تا شهرستان دارند و خدمات رسانی به آنها در زمان مدیریت اینجانب چند برابر شد.

وی در پایان از مردم خواست تا در برابر مشکلات احتمالی صبر داشته باشند چرا که اگر مشکلی باشد پیگیر هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت