پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1397 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 51633

هرگونه حفاری در سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۸ فروردین ممنوع است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه کنده‌کاری و حفاری در خیابان ها، میادین و سطح شهرهای استان از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۸ فروردین سال ۹۸ ممنوع است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به نقل از استانداری ،عزیز فیلی در نشست کارگروه ترافیک استان، گفت: هرگونه کنده‌کاری و حفاری در خیابان ها، میادین و سطح شهرهای استان از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۸ فروردین سال ۹۸ ممنوع است.

وی اظهار داشت: همه کنده کاری ها و حفری های انجام شده از سوی شرکت‌های حفار وخدمات رسان در سطح شهرها تا پیش از تعطیلات نوروزی باید ترمیم و تکمیل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به هماهنگی شهرداری‌ها، پلیس راهور، میراث فرهنگی و گردشگری و راهداری استان در خصوص هر چه بهتر فراهم کردن زمینه برای استقبال از مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

فیلی تصریح کرد به دلیل بارش‌ها و رحمت خوب الهی در امسال و شرایط آب و هوایی و سرسبزی منطقه، شاهد حضور واستقبال زیادی از گردشگران در استان خواهیم بود.

وی به فراهم کردن تمام شرایط به دستگاه های اجرایی و امنیتی از جمله ترمیم خط کشی جاده ها و نصب تابلو وعلائم راهنمایی و هشدار دهنده  در مسیرهای پر تردد و پر خطر برای ایام نوروزی تاکید کرد.

در این جلسه که پنج دستور کار داشت، مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام و باشت با حضور فرمانداران و شهرداران این شهرستان‌ها بررسی شد.

موضوعات، ترمینال چرام، خیایان طالقانی یاسوج، تعریض خیابان و میادین، صدور مجوز تاکسی بیسم، اصلاح هندسی بلوار، تعریض جاده منتهی به ورودی شهر، نصب دوربین مدار بسته و علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن کردن جاده پازنان گچساران و ایمن کردن جاده های شرکت نفت و نصب علائم، پارک خودرو شهری و دوربرگردان از جمله مواردی بودند که در این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری هم تاکید کرد: واگذاری هرگونه مجور تاکسی بیسیم و تلفنی در شهرستان ها باید با فراخوان انجام گیرد.

افشون گفت: مجوزهای تاکسی تلفنی و بیسیم که در سطح شهرستان ها صادر می شود اگر تا کمتر از شش ماه فعالیت خود را آغاز نکنند باطل می شوند.

وی یادآور شد: براساس قانون در مرکز استان پنج و در مرکز شهرستان ها فقط ۲ مجور تاکسی بیسیم داده می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت