پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 51703

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود:

مسیر توسعه کارآفرینی باید در کهگیلویه و بویراحمد هموار شود 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از مهم ترین محورهای تخریب دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم از این انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، سرهنگ حمید خرمدل در جشنواره خدمت شهرستان لنده با اشاره به تحریم‌ های اقتصادی دشمن اظهار داشت: این استان با داشتن مواهب الهی از جمله آب، جنگل، نفت و گاز، جاذبه‌های گردشگری و نیروی انسانی کارآمد می‌تواند به بهشت سرمایه گذاری و کارآفرینی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید نگاه جوانان را تغیر دهیم و فرهنگ کار و تلاش را در میان آنها ترویج کنیم، افزود: ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف شوم دشمن است.
خرمدل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)� و روز زن عنوان کرد: دختران، و زنان ما باید رفتار و روش حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از مهم ترین محورهای تخریب دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم از این انقلاب است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه جوانان این دیار تنها پشت میز نشینی را شغل می‌دانند، گفت: نگاه جوانان به مقوله کار و کارآفرینی با این نگاه زجر آور بوده و باید مسیر توسعه کارآفرینی هموار شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت