پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1397 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 52093

صدای جنوب گزارش می دهد

گلایه مندی رانندگان از پلیس راه دهدشت- سرفاریاب

در هفته ها و حتی ماه های گذشته همواره این پایگاه خبری شاهد گلایه مندی و اعتراض مردم نسبت به نوع رفتار و جریمه های صادره توسط ماموران بویژه افسری بنام آقای (ت) می باشد که بقول خود مردم در این گرانی کمرشکن دردی شده به مراتب سنگین تز از همه این مشکلات.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اگر گذرتان به سرفاریاب و جاده باغچه سادات افتاده باشد بی شک در محدوده روستای جمال الدین و در یکی از خطرناک ترین نقطه این محور شاهد کمین ماموران پلیس راه دهدشت-سرفاریاب هستید.

در هفته ها و حتی ماه های گذشته همواره این پایگاه خبری شاهد گلایه مندی و اعتراض مردم نسبت به نوع رفتار و جریمه های صادره توسط ماموران مستقر در جاده می باشد که بقول خود مردم در این گرانی کمرشکن دردی شده به مراتب سنگین تز از همه این مشکلات.

صبح امروز اما خبرنگار این پایگاه خبری که خود دچار این مشکل شد و دستور توقف را ازسوی سرباز دید ضمن توقف و ارایه مدارک همین مامور درخواست کارت معاینه فنی کرد و خبرنگار با نشان دادن برچسب معاینه فنی و اینکه کارتی وجود ندارد پس از معرفی خود بعنوان خبرنگار و بامنت مامور جریمه ۱۰هزارتومانی شد که خبرنگار ضمن گوشزد نمودن درد دل مردم واینکه این حرکت شما که تمامی خودروهاراتوقف و باهربهانه ای انها را جریمه نمایید نه اخلاقی است و این درشرایط بد اقتصادی که مردم این منطقه توانایی خرید نان خوردن را هم ندارند سبب بدبینی مردم به کارکنان شریف پلیس راه و نیروی انتطامی خواهد شد که افسر مربوطه تهدید به صدور جریمه ۶۰ هزارتومانی نموده و متاسفانه تماس خبرنگار حاضردر صحنه بامسیولان  نتیجه ای نداشت و موفق به ارتباط برقرار کردن نشد.

حال جای این سوالاست که چه کسی باید به اعتراضات مردم و گلایه مندی آنها از رفتار پلیس راه در این مسیر نظارت داشته باشد و اصولا ایا نباید طبق گفته جانشین راهور کشور ماموران ضمن سعه صدر به حال و روز مردم نیز توجهی کنند.

بی‌گمان اکثریت قریب به اتفاق مأموران راهور، وظیفه‌شناس بوده و به مسئولیت‌های قانونی، شرعی، عرفی و اخلاقی خود در صحنه‌های گوناگون پایبندند، ولی با دیدن مناظری مانند آنچه این خبرنگار روایت می‌کند، با این پرسش ‌خواهیم رسید که اگر الزامات رعایت نشد،‌ چه باید‌ کرد؟ آیا راهکاری برای پیگیری وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، آن راهکار چیست؟

در پاسخ به این پرسش، سامانه ۱۹۷ به ذهن متبادر خواهد شد؛ شماره تماسی سه رقمی که قرار است در ‌تمام مدت شبانه روز، گوش شنوای مسئولان نیروی انتظامی نسبت به نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی بوده و نظارت مردم بر نیروی انتظامی به کمک آن محقق شود.

بی شک با توجه به نزدیکی عید نوروز ضرورت دارد که که مسئولان محترم پلیس راه دهدشت-سرفاریاب بر این موضوع نظارتی بیشتری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت