پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 52434

خانواده شهدا به علت تبعیض از خدمات بنیاد شهید ناراضی هستند

امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه تذکراتی به بنیاد شهید استان داد.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی۱۷ اسفند۱۳۹۷ با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و با تبریک حلول ماه رجب خطاب به نمازگزاران گفت: روزه گرفتن و طلب استغفار در این ماه بهترین بهره عابدان ربوبیت است که روز قیامت برخی از انسانها عمامه‌ای مانند ملائکه بر سرشان گذاشته‌اند و با ندای أَینَ رَجَبیّون جزئی از مردم ممتاز هستند.

وحدانی‌فر با تبریک ولادت امام باقر و با اشاره به نگاه علمی به گام دوم انقلاب گفت: وقتی اسلام نیاز به علم و فقاهت و تبیین داشت که بتواند در بین مذاهب عقب نماند این امام همام با برگزاری کلاس کرسی درس و تعلیم را در سختترین شرایط و خفقان به راه انداخت.

وحدانی‌فر با اشاره به پیش بینی هشت ماه پیش رهبر انقلاب گفت: برخی به بهانه وقوع جنگ مردم را شرطی کردند و قبول نکردند که خباثت اروپا همانند امریکاست و امروز هنوز هم متاسفانه با درس نگرفتن از برجام رفع تمام مشکلات را در FATF می‌دانند و این یک تفکر غلط است.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله سرسام‌آور بازار خطاب به مسئولان استانی تصریح کرد:کسانی که در شرایط بحرانی بازار با عدم توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مسئولیت می‌گذرانند با مردم زندگی نمی‌کنند و درد معیشت مردم را درک نمی‌کنند نشان از عدم نظارت و صرفا شعار درمانی دارد.

وی با بیان اینکه اوضاع بازار نامناسب است خطاب به مسئولان امر گفت: بدانید دل بستن به جلسات صرفا وقت گذرانی است و اگر مانند مردم زندگی کنید آن وقت درد گرانی و معضل خرید را حس می‌کنید.

امام جمعه کبگیان تصریح کرد: در کشوری که موشک‌های نقطه زن با ظرافت خاص و بردهای بزرگ ساخته می‌شود کسانی هستند که بر مسئله خودرو در کشور چنگال زدند و متاسفانه نمایندگان مجلس نظارت و مدیریت را رها کردند و نارضایتی عمومی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: ضمن تبریک به خانواده معظم و معزز شهدا باید بگویم خیلی از خانواده‌ها خاصه در استان ما به علت تبعیض از خدمات بنیاد شهید ناراضی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت