پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1397 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 52587

طرح فروش فوق‌العاده کالا در کهگیلویه،لنده و چرام آغاز شد

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه اظهار داشت: با هدف جلب رضایت مردم در تأمین کالای اساسی،۴۰ صنف از امروز فروش فوق‌العاده  خود را در سه شهرستان لنده کهگیلویه و چرام آغاز کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 طرح فروش فوق‌العاده کالا از امروز درکهگیلویه،لنده و چرام آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش صدای جنوب،رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف جلب رضایت مردم در تأمین کالای اساسی۴۰ صنف از امروز فروش فوق‌العاده  خود را در سه شهرستان لنده، کهگیلویه و چرام آغاز کردند.

عین‌الله اخوان گفت: کالای مورد عرضه در واحدهای صنفی پوشاک،کیف و کفش،عطر و لوازم آرایشی،تنقلات وخواروبار از سه تا ۵۰ درصد تخفیف به مصرف‌کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه برپایی فروشگاه بهاره در شهرستان ممنوع اعلام شد، افزود: برای حمایت از مصرف کننده و همچنین رونق بازار طرح فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه‌ها شده است.

اخوان تصریح کرد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت و کارشناس فرمانداری بر طرح نظارت دارند.

رئیس اتحادیه لبنیات کهگیلویه هم در این باره اظهار داشت:بر اساس فراخوان انجام شده صنوف برای اجرای طرح اعلام آمادگی کرده و متعهد شدند کالای خود را با اعمال تخفیف عرضه کنند.

بهمنی گفت: در برخی از صنوف مشمول طرح فروش فوق‌العاده تخفیف ۵۰ درصدی هم اعمال شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار اجرا و جایگزین نمایشگاه بهاره شده است، افزود: کسانی که در برپایی نمایشگاه منفعت داشتند با اجرای طرح فروش فوق‌العاده مخالف بوده و منافع خود را به خطر می‌بینند.

بهمنی گفت: برخی از صنوف واقع در خیابان‌های بازار روز، شهید مطهری، شهید پارسی، شریعتی، کشوری، جام‌جم، طالقانی، امام خمینی، آزادگان و شهید نورالدینی در دهدشت فروش فوق‌العاده دارند.

وی، افزود: یکی از صنوف در خیابان شهدای سوق، سه واحد صنفی در خیابان امام خمینی لنده و سه واحد در چرام در اجرای طرح فروش فوق‌العاده مشارکت دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت