پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1397 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 52668

در پیامی؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کسب عنوان سوم لیگ برتر هندبال توسط تیم فراز بام را تبریک گفت

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب عنوان سوم لیگ برتر هندبال مردان ایران توسط تیم هندبال فرازبام خائیز شهرستان کهگیلویه را تبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب عنوان سوم لیگ برتر هندبال مردان ایران توسط تیم هندبال فرازبام خائیز شهرستان کهگیلویه را تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب، در پیام علی محمد احمدی امده است: امروز شاهد درخشش فرزندان نخبه استان در همه عرصه ها و رشته های مختلف هستیم که این نشان از پیشرفت و تعالی محسوس جوانان کهگیلویه و بویراحمد دارد که به یقین مایه مباهات، خرسندی و خوشحالی همگان است.
احمدی در پیام خود گفته است ، درخشش و کسب رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور توسط تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت موفقیتی بزرگ و قابل تحسین است که حاصل تلاش های شبانه روزی مربیان،کادر فنی و بازیکنان نخبه و مستعد این تیم است.
« احراز این رتبه و مقام ارزشمند مایه عزت،افتخار و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه فرزندان غیور و توانمند شهرستان کهگیلویه در سطح ملی است که باید هم از سوی مسئولان و هم مردم ارج گذاشته شود.»
احمدی کسب این مقام ارزشمند را به مردم شریف و نجیب استان، مردم شهرستان کهگیلویه و به ویژه تک تک بازیکنان،مربیان و حامیان این تیم پرانرژی و آینده دار تبریک گفته و برای درخشش روز افزون آنان در میادین ملی و بین المللی آرزوی توفیق کرده است.
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در اولین دوره حضور خود در لیگ برتر هندبال موفق شد بر سکوی سوم لیگ برتر تکیه بزند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت