پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52769

مانور خدمات سفر نوروزی با حضور دستگاه های مختلف ، در شهر چرام برگزار شد

پایگاه خبری صدای جنوب: مانور خدمات سفر نوروزی با حضور دستگاه های مختلف ، در شهر چرام برگزار شد. حشمت الله باقری رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان چرام ، با اشاره به اینکه ، همه تمهیدات لازم برای حضور میهمانان نوروزی درشهرستان چرام مهیا شده است گفت : این مانور با […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

مانور خدمات سفر نوروزی با حضور دستگاه های مختلف ، در شهر چرام برگزار شد.

حشمت الله باقری رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان چرام ، با اشاره به اینکه ، همه تمهیدات لازم برای حضور میهمانان نوروزی درشهرستان چرام مهیا شده است گفت : این مانور با هدف سنجش (تست) میزان آمادگی و تست خدمات و اقدامات برنامه ریزی شده دستگاه ها و ادارات صورت گرفت.

باقری با بیان اینکه ، برنامه های متنوع جدیدی برای نوروز ۹۸ از جمله برنامه فرهنگی، اجتماعی ویژه نوروز ، با جشنواره های بومی و محلی، جشنهای شادی و کارناوالهای تفریحی و فرهنگی برای نوروز امسال در شهرستان چرام مهیا شده است افزود : هماهنگی های لازم برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان چرام صورت گرفته است.

گفتنی است شهرستان چرام یکی از شهرها و مناطق باستانی و دیدنی است که در دوران گذشته بر سر راه کاروان های محل تردد مسافران و گردشگران قرار داشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت