پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1397 ساعت 08:12:: شناسه خبر: 53027

کارافرین برتر کشور از زندان آزاد شد

در راستای بخشنامه قوه قضاییه و دستورالعمل مرخصی ایام نوروز لهراسب باقری اززندان ازاد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بنابرگزارش رسیده به صدای جنوب، لهراسب باقری کارافرین برترکشور و استان که در ماه های گذشته درزندان به سر می برد براساس بخشنامه قوه قضائیه موردعفو قرارگرفته و به کانون خانواده خود برگشته است.
لهراسب باقری که علاوه بر مدیرعاملی شرکت بین المللی دناصنعت چندین پروژه مهم دیگراستان را نیز مدیریت می کند از کارافرینان برتر کشور در بخش خصوصی است.
آزادی باقری موجی از شادی هزاران خانواده کارگر شاغل در شرکت های این کارافرین را سبب شده که در چندماه گذشته از کاربیکارشده بوده بودند.

برخی از کارگران در گفت وگوباصدای جنوب، از مجموعه دستگاه قضا و بویژه حجت الاسلام مزارعی رییس دادگستری کهگیلویه وبویراحمد قدردانی کردند و عفو لهراسب باقری رابهترین عیدی برای خود دانستند.

روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد درهمین زمینه نوشت:

در سالروز ولادت با سعادت امام جواد(ع) جشن کرامت ویژه زندانیان، همراه با آئین آزادسازی ۵۱ زندانی جرائم غیرعمد در زندان مرکزی یاسوج با حضور رئیس کل محترم دادگستری و اعضای محترم شورای قضایی استان برگزار و در حاشیه این برنامه، احدی از زندانیان تقاضای ملاقات حضوری با حجت الاسلام والمسلمین مزارعی را داشت که موضوع درخواست به استحضار ایشان رسید و رئیس کل محترم دادگستری استان در راستای توجه به کرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی مددجویان و به رسم دیدارهای قبلی وی با زندانیان با این تقاضا موافقت و این ملاقات با حضور مدیرکل زندان های استان، رئیس زندان و تیم امنیتی در دفتر زندان محقق شد وصراحتاً اعلام می گردد که آزادی شخص مورد نظر صرفاً در راستای اجرای بخشنامه عفو اعطایی و دستورالعمل مرخصی ایام نوروز بوده و هیچگونه ارتباطی با این دیدار نداشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت