پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1395 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 5346

ابراز رضایت وزیرجهادکشاورزی از اقدامات بخش کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

حجتی تأکید کرد: روند امیدوارکننده‌ای در بخش کشاورزی این استان وجود دارد که امید است تداوم داشته باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 وزیر جهاد کشاورزی با ابراز رضایت از اقدامات چند سال اخیر بخش کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: زحمات مسئولان در این حوزه آرام آرام به بار می‌نشیند که افتتاحیه‌های سفر دولت شاهدی بر این موضوع است.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمود حجتی در حاشیه آیین افتتاح ویدئوکنفرانسی ۱۷ طرح بخش کشاورزی توسط رئیس جمهوری اظهار کرد: وقتی به خوبی بررسی کنیم می‌بینیم در بخش کشاورزی این استان توسعه خوب شکل گرفته و این روند از بعد از انقلاب بوده اما اکنون شتاب گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها قبل از این دولت کار چندانی در این استان نشده است، به افزایش قابل توجه ظرفیت تولید ماهی سردآبی کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: در حالی که در دو دهه قبل کار زیادی در این حوزه نمی‌شد اما اکنون تولید ماهی در این استان به ظرفیت ۱۶ هزار تنی رسیده است.

وی ادامه داد: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، راه‌اندازی واحدهای جدید مرغداری و پرواربندی، شروع کشت گیاهان دارویی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و احداث مزارع پرورش ماهی را نمونه‌ای از اقدامات رو به رشد این استان ذکر کرد.

حجتی تأکید کرد: روند امیدوارکننده‌ای در بخش کشاورزی این استان وجود دارد که امید است تداوم داشته باشد. وی همه هدف و تلاش خود و همکارانش را کاهش مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان خواند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت