پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1398 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 53778

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

سرمایه گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریالی اپراتور دوم در استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۳۹۸

جواد غلام پور در این نشست گزارشی جامع از وضعیت ارتباطی استان با تمرکز بر خدمات اپراتور دوم ارائه کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
نشست مشترک مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استاندار با مدیرعامل اپراتور دوم با هدف افزایش همکاری ها در یاسوج برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، جواد غلام پور در این نشست گزارشی جامع از وضعیت ارتباطی استان با تمرکز بر خدمات اپراتور دوم ارائه کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: بر پایه بررسی های کارشناسان پایش اداره کل، نیاز به تقویت پوشش در شهرهای سی سخت، باشت، مارگون، چرام و سوق احساس می شود.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود:۵۷۳ روستای استان در انتظار برقراری رومینگ اپراتور دوم با اپراتور اول هستند و درخواست ما تسریع در انجام این پروژه مهم است.
غلام پور از توافقات صورت پذیرفته برای سرمایه گذاری بیش از ۲۱ میلیارد تومانی اپراتور دوم در استان در سال ۱۳۹۸خبر داد.

وی همچنین خواستار سرعت بخشیدن در راه اندازی سرویس TD-LTE در شهرهای دهدشت و گچساران توسط اپراتور دوم شد.
در ادامه این نشست، فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل اپراتور دوم در استان خواستار تکمیل پوشش ارتباطی از سوی اپراتور دوم به ویژه در مسیرهای بین شهری استان شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز از خدمات اپراتور دوم در استان قدردانی کرد.
جعفر گوهرگانی با اشاره به ظرفیت های این اپراتور در سطح ملی خواستار توجه این مجموعه به برنامه تولید شغل پایدار در استان شد.
در ادامه این نشست، مدیر عامل اپراتور دوم میزان سرمایه گذاری این اپراتور در استان را ۱۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برنامه ما برای سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومانی در سال ۹۸ در استان اجرایی خواهد شد.
بیژن عباسی آرند افزود: به دنبال یافتن راهکاری به منظور همکاری با پارک علم و فناوری و دانشگاه دولتی استان به منظور راه اندازی شتابدهنده و Aggregator در استان هستیم.
این مقام مسئول از استانداری درخواست کرد به منظور پیشبرد برنامه های توسعه ای با دستگاه های اجرایی استان از جمله راه و شهرسازی، آب منطقه ای، راهداری وحمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و … هماهنگی های لازم را انجام دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت