پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 54113

رئيس سازمان مديريت وبرنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد:

۹۷ درصد اعتبارات هزینه ای استان در سال۹۷تخصیص داده شد

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان <<رونق تولید>> از سوی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آن، برنامه ها، پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی که از مهمترین و تاثیر گذارترین ها در استان هستند از اولویت های سال ۹۸ می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسن نوروزی در جلسه هماهنگی تدوین گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید در استان گفت: گزارش اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های عمرانی و اقتصادی استان از سال ۹۲ تا ۹۷ تهیه می شود

وی اظهار داشت: در این گزارش که در قالب کتابی تدوین خواهد شد، تمام اقدامات صورت گرفته به تفکیک شهرستان ها و در حوزه های مختلف عمرانی و در بخش های مختلف اقتصادی به چاپ می رسد.
وی تاکید کرد: همه مسئولین دستگاه های اجرایی استان تا روز چهارشنبه (۱۳۹۸/۱/۲۱)، آمار و اطلاعات خواسته شده از طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به سازمان مدیریت برنامه ریزی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: گزارش عملکرد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان نیز به روز رسانی و ظرف یک ماه آینده منتشر می گردد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان <<رونق تولید>> از سوی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آن، برنامه ها، پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی که از مهمترین و تاثیر گذارترین ها در استان هستند از اولویت های سال ۹۸ می باشد.
نوروزی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ با تدبیر مناسب دولت، تخصیص پروژه های عمرانی کشور علیرغم فشارها و تحریم اقتصادی قابل قبول بوده و استان نیز به لحاظ تخصیص گرفتن اعتبارات از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
به گفته وی، در سال ۱۳۹۷ از محل های مختلف در بخش عمرانی بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار داشته که این اندازه تخصیص فراتر از انتظار است.
نوروزی یادآور شد: اعتبارات هزینه ای سال ۹۷ استان ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بود که ۹۷ درصد آن تخصیص داده شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت