پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1398 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 54284

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

همه کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار هلال احمر قرار گیرد/خبرنگاران در انجام کارهای خیرخواهانه پیشتاز هستند

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر تجمیع کمک‌های مردمی گفت: همه کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اختیار هلال احمر استان قرار گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تأکید استاندار بر تجمیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و اجرایی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم کردند که همه کمک‌ها در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گیرد.

به گزارش صدای جنوب،سید محمد تقوی با اشاره به اختصاص حقوق یک روز کارمندان دولت برای کمک به مردم سیل‌زده گفت: اختصاص یک روز حقوق کارمندان برای استان‌های سیل‌زده اقدام ارزشمندی است که ضروری است همه کمک‌ها در اختیار هلال احمر قرار گیرد و دستگاه‌ها از ارسال خودسرانه و تکی کمک‌ها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پس از آنکه کمک‌ها در اختیار هلال احمر قرار گرفت، این نهاد امدادی با جمع‌بندی و بسته‌بندی کمک‌‌های غیرنقدی طی برنامه‌ای در اوایل هفته آینده، کمک‌ها را به استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان و خوزستان ارسال می‌کند.

این مسوول عنوان کرد: در چند روز اخیر دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و خبرنگاران استان در حرکتی خودجوش اقدام به برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند که قابل تقدیر و تشکر است.

تقوی ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند خبرنگاران استان در ایجاد ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: خبرنگاران استان علاوه بر انجام رسالت اطلاع‌دهی، آگاهی‌بخشی و روشنگری در انجام کارهای خیرخواهانه پیشتاز هستند و علاوه بر سیل امسال در زلزله دو سال گذشته استان کرمانشاه نیز شاهد این حرکت ارزشمند اهالی رسانه بودیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها اجرایی و نهادها که اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و اداراتی که حقوق کارکنان خود را برای سیل‌زدگان اختصاص دادند همه این کمک‌ها در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی منظم و دقیق به دست هموطنان نیازمند در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت