پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1398 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 54878

خطیب جمعه مارگون:

زمینه ظهور امام زمان با ایمان وتقوای الهی میسر می شود

حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون درخطبه اول نماز جمعه  بعداز دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با ویژگی های منافقین عنوان کرد:  یکی از نشانه های منافق ،قلب مریض است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه مارگون در خطبه های نماز دشمن شکن این هفته گفت : زمینه ظهور امام زمان میسر نیست مگر با ایمان وتقوای الهی
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون درخطبه اول نماز جمعه  بعداز دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با ویژگی های منافقین عنوان کرد:  یکی از نشانه های منافق ،قلب مریض است .

وی گفت : قلب انسان با گناه بیمار میشود .

خواجه پور افزود : کسانی قلبشان مریض است و به حکمت و عدالت خداهم اعتراص میکنند  قران  معترضان به عدالت الهی اولئک هم الظالمون می داند.

وی در خطبه ی دوم با اشاره به ولادت با سعادت منجی عالم بشریت گفت: معنای انتظار این است که خودمان رابرای سربازی امام زمان آماده کنیم .

این مسئول افزود: امام زمان برای ظهورش یار میخواهد و کسی که بخواهد یار امام زمان بشود باید خود را مجهز به سلاح تقوا بکند.

وی به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه توسط حضرت امام اشاره کرد وگفت : سپاه نعمتی است که از سوی خدا به مردم ارزانی شده است .

حجت الاسلام خواجه پور افزود : مردم قدر این نعمت رابدانند وحرمت این نهاد مقدس وقانونی کشور را ،حفظ کنند .

خطیب جمعه مارگون به سالروز سربازان گمنام اشاره داشت وگفت : سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات باتلاشهای بی وقفه از کیان دین مبین اسلام و این نظام ولایی بخوبی حراست کردند و تلاش شبانه روزی آنها درکشور قابل تقدیر است .

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان بارصد کردن اطلاعات ،از ورود ونفوذ دشمن جلو گیری کردند وتاکنون اجازه ندادند اهداف دشمن در این کشور محقق شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت