پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1398 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 54916

مدیرکل آموزش و پرورش:

۱۴۳ معلم نمونه شهرستانی در کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن روز معلم گفت: ۱۴۳ معلم نمونه شهرستانی، ۲۲ معلم نمونه استانی و ۱۴ معلم نمونه از مدارس غیردولتی تجلیل می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی زارع‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز معلم گفت: ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به‌نام هفته گرامی‌داشت مقام معلم است که در این هفته ۱۴۳ معلم نمونه شهرستانی، ۲۲ معلم نمونه استانی و ۱۴ معلم نمونه از مدارس غیردولتی تجلیل می‌شوند.

به گزارش صدای جنوب،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: سیل اخیر خسارتی به مدارس استان وارد کرد که خسارت وارد شده برآورد و به وسیله مسؤولان استانی به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شد.

وی بیان کرد: قول‌هایی برای رفع آسیب‌های واردشده به مدارسی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند وارد شده و امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده برای بازسازی و مقاوم‌سازی و همچنین تجهیز مدارس استان استفاده کنیم.

این مسوول تصریح کرد: معلمان استان خواستار پیگیری مطالبات خود توسط مسؤولان استانی هستند و ما هم این موضوع را به استاندار کهگیلویه وبویراحمد اطلاع دادیم و امیدواریم نتایج خوبی از چانه‌زنی مسؤولان استان در سطح کشور به دست آید.

زارع‌پور در پایان به برگزاری امتحانات پایان سال مقاطع مختلف تحصیلی استان هم اشاره کرد و گفت: تاریخ امتحانات ابتدایی مناطق گرمسیری استان ۲۲ اردیبهشت آغاز و دوم خرداد به اتمام می‌رسد اما در مناطق سردسیری امتحانات دوره ابتدایی ۲۴ اردیبهشت آغاز وچهارم خرداد به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات دوره متوسطه اول و دوم مناطق گرمسیری و سردسیری ۲۲ اردیبهشت آغاز و ۱۳ خرداد به اتمام می‌رسند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت