پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1395 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 5495

صبح امروز انجام شد:

تجلیل از فعالان عرصه ورزش کهگیلویه

این مسئول ادامه داد:بزودی از ورزشکاران،داوران ورئیسان هیئت های ورزشی دیگر بخش ها نیزتجلیل می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری ۷۰ نفر از رؤسای هیأت‌های ورزشی و مربیان فعال این حوزه در شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش صدای جنوب ،رئیس اداره تربیت بدنی کهگیلویه دراین مراسم گفت: مشکل اساسی ورزشکاران  درزمینه مسایل مالی است بطوریکه درسال گذشته هیچگونه کمکی ازطرف هیئت های  استان نگردید.

وی بابیان اینکه مشکلات طرح های ورزشی، برجای مانده از دولت قبلی است و تاکنون هم ادامه دارد اظهارداشت:تمامی طرح های ورزشی راکد نیازمند نگاه ویژه مسئولان می باشد.

این مسئول ادامه داد:بزودی از ورزشکاران،داوران ورئیسان هیئت های ورزشی دیگر بخش ها نیزتجلیل می شود.

علی پوزش نیز در این مراسم ریشه اساسی آسیب‌های اجتماعی را در بیکاری دانست و اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های مهم دولت‌های نظام اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه از ورزش و کارهای فرهنگی به راهکارهای پیشگیرانه از معضلات اجتماعی نام برد و گفت: چنانچه جوانان به عنوان قشر فعال از جامعه گرفته شوند کشور آینده خوبی ندارد.

وی افزود: راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی می‌تواند در گرایش جوانان به سمت ورزش و دوری از خطرات و آسیب‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند مؤثر باشد.

پوزش با اشاره به راکد بودن پروژه‌های ورزشی شهرستان گفت: اعتبارات نفت در حال پیگیری است و در صورت تخصیص این اعتبارات صرف پروژه‌های ورزشی می‌شود.

فرماندار کهگیلویه تشکیل ستاد ساماندهی جوانان را در پیگیری مشکلات و مطالبات این قشر ضروری خواند و بیان کرد: این ستاد باید در شهرستان فعال شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت