پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1398 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 55472

حال بازار دهدشت خوب است اما تو باور مکن/افزایش قیمت تنها راهکار مدیران

حال و روز بازار دهدشت اگر چه همواره مریض و دارای مشکلاتی بود اما متاسفانه این روزها از مرحله اورژانسی گذر و کاملا در کما رفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حال و روز بازار دهدشت اگر چه همواره مریض و دارای مشکلاتی بود اما متاسفانه این روزها از مرحله اورژانسی گذر و کاملا در کما رفته است.

تعطیلی صنف قصابان به بهانه نبود و گران بودن دام زنده و خروج دام از شهرستان،اعتصاب کسبه بازار روز دهدشت بعنوان قلب تپنده بازار و مرکز خرید مایحتاج اصلی مردم در اعتراض به نحوه عمل شهرداری درافزایش عوارض و همچنین تعطیلی و خالی بودن صنف شیرینی فروشی در روزهای اخیر گویای این واقعیت است که حال بازار دهدشت خوب است اما تو باور مکن.

رسانه صدای جنوب اگرچه همواره در تلاش است که امید را به جامعه تزریق کند و کمتر به سیاهی ها بپردازد اما هرچه هم باشد باید قبول کنیم که اداره صمت کهگیلویه و در راس ان یاسین علویان تنهاست و نوعی کم کاری و ناهماهنگی  در مجموعه تهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود دارد که قطعا در روزهای آینده و ماه رمضان این فشارها بر مردم سنگینی بیشتری وارد خواهد کرد.

متاسفانه تنها راهکار مسیولن افزایش قیمت است اما به این توجهی ندارند مردمی که حتی در تامین نان مصرفی خود مانده اند از کجا چنین هزینه هایی را تهیه کنند.

انتظار است که نیکبخت فرماندار کهگیلویه تا دیر نشده باهماهنگی سایر دستگاههای متولی در این زمینه جاره جویی نماید.

تصاویر خالی بودن صنف شیرینی فروشی در دهدشت/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت