پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 55798

اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در ماه مبارک رمضان

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : طرح نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد افزود: طرح تشدید نظارت های بهداشتی هرساله از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.
به گزارش صدای جنوب،عبدالله بهمنش اظهار داشت: به همین منظور اکیپ های ثابت و سیار در دو شیفت صبح و عصر به مراکز عرضه در سطح استان مراجعه و نسبت به بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اقدام می کنند.
بهمنش ادامه داد: در این طرح ادارات دامپزشکی شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، اکیپ های نظارتی – بازرسی را تجهیز و در دو شیفت کاری تمام مراکز عرضه و تولید فرآورده های خام دامی را با تعداد ۳۵ نفر از پرسنل بخش نظارت بر بهداشت عمومی بازرسی می کنند.
مدیرکل دامپزشکی استان ضمن قدردانی از همکاری سایر ادارات ذیربط در گشت های مشترک جهت حفظ سلامت کالاهای مصرفی خانوار در این ایام از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی (گوشت قرمز،مرغ ، ماهی، میگو ، گوشت چرخ شده و … ) مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۵۱۲ اعلام نمایند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت