پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1398 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 55804

صدای جنوب از گزینه پیشنهادی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان خبر می دهد

ناکارامدی در بوشهر/لابی در تهران/توهین در یاسوج/بر سر استان غیرت و حماسه چه آمده است

توهین امروز ماحوزی باردیگر ثابت کرد تا ازخودبپرسیم بر سر استان کهگیلویه وبویراحمد دیار غیرت و شجاعت چه آمده که برخی برای گرفتن مسیولیت در آن از نبود استاندارد لازم سخن می گویند و آن را کوچک میشمارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

گزینه پیشنهادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسید که نمی تواند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان باشد.

حمیده ماحوزی که در ۵سال عملکردش در بوشهر همواره ممنوع الورود به جلسات بود و نتوانست اعتبار خاصی برای اداره کل ارشاد استان بوشهر جمع اوری نماید در زمینه قبول مسیولیت مدیرکلی اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز عصر نشستی با دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتم و به ایشان گفتم که پس از بررسی های لازم نظر خود را به ایشان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در ارتباط با پذیرش مسوولیت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اعلام می کنم.


به گزارش رسیده به صدای جنوب،علیرغم وجود گزینه های شناسنامه دار بومی که درسالیان اخیر نام استان رادرحوزه های مختلف فرهنگی و هنری مطرح کرده اند اما برخی نامهربانی و حسادت ها گرایش رابه سمت غیربومی ها نموده است.

ماحوزی متولد تنگستان و رئیس سابق شورای شهر بوشهر است که در مراسم تودیعش درسال ۹۷ به دلیل نارضایتی به عملکردش بیشتر صندلی سالن محل اجرای مراسم تودیع خالی بود.

گفتنی است مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد بوشهر  در مرکز و وزارتخانه از لابی خوبی برخوردار است و توهین امروز وی باردیگر سبب شد تا ازخودبپرسیم بر سر استان کهگیلویه وبویراحمد دیار غیرت و شجاعت چه آمده که برخی برای گرفتن مسیولیت در آن از نبود استاندارد لازم سخن می گویند و آن را کوچک میشمارند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت