پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 55852

معاون اقتصادی استانداری:

طرح حقوق و دستمزد در کهگیلویه و بویراحمد ۵هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد می کند

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوپا و پایلوت حقوق و دستمزد در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می تواند، حدود چهار هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر گوهرگانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گفت: طرح نوپا و پایلوت حقوق و دستمزد در استان اجرا می‌شود و می‌تواند، حدود چهار هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد کند.

معاون اقتصادی استانداری اظهار داشت: بر اساس این طرح هر نیرویی که مشمول قانون کار است و از طریق دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و سمن‌ها جذب شود، دولت ۴۰ درصد حقوق و به علاوه مشوق‌های بیمه‌ای و مالیاتی را بر عهد می‌گیرد و ۶۰ درصد دیگر را کارفرما باید بپردازد.

وی این طرح با هدف ایجاد انگیزه کار و فرصت اشتغال بوده و در قالب این طرح اغلب شرایط برای نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی خواهد بود و در این خصوص ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد: همه نهادها و سازمان های دولتی، بانک‌های عامل، اتاق‌های تعاون، صنعت معدن و تجارت، نظام مهندسی های کشاورزی، ساختمان و معدن، سمن ها و پیمانکاران به اطلاع کارفرمایان طرف قرارداد خود برسانند که ضمن اطلاع رسانی از این طرح برنامه‌ریزی لازم در ایجاد اشتغال، رونق کسب و کار و تولید را فراهم سازند.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مستمر توسط همه رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما از طریق همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت