پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1398 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 55935

امام جمعه سرفاریاب:

باروزه خواری درملا عام برخورد شود

متاسفانه مشاهده می شود که عده ای به بهانه های مختلف اقدام به روزه خواری درملا عام  می کنندواین کازریبنده یک فرد مسلمان نیست .

باروزه خواری درملا عام برخورد شود

حجت الاسلام پژمان درخطبه های نماز جمعه این هفته سرفاریاب با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد:استغفار از دیدگاه قرآن از چنان اهمیتی برخوردار است که خداوند متعال علاوه‌بر این‌که خودش برای بندگان استغفار می‌کند، وجود پیامبر و انبیا را دعوت به استغفار می‌کند

وی به تشریح ضرورت استغفار پرداخت و با ذکر این مطلب که نیاز ماست، عنوان کرد: در ضرورت استغفار همین بس که قرآن ما را دعوت به استغفار می‌کند

خطیب جمعه سرفاریاب به روزه خواری درملا عام اشاره وعنوان کرد:متاسفانه مشاهده می شود که عده ای به بهانه های مختلف اقدام به روزه خواری درملا عام  می کنندواین کازریبنده یک فرد مسلمان نیست .

وی گفت: مسلما تمام افراد دارای  مشاغل  سخت وپیر مرتکب روزه خواری نشده اند بلکه عده ای دیگرمرتکب شده اند. مشکل این افراد هم فقط روزه خواری به صورت علنی است. با اینکه این افراد از راه های متعددی می توانند پنهانی روزه خود را بخورند ولیکن علنی روزه خواری می کنند.

پژمان با تاکید بر اینکه با روزه خواران در ملاعام برخورد جدی می‌شود، ادامه داد: رمضان ماه برکت، نعمت و استغفار است و روزه گرفتن یک امر شخصی بوده اما با روزه خوارانی که در ملاعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند به صورت قانونی و جدی برخورد می‌کنیم.

ایشان افزود:وظیفه همه  بوده که بر اساس اصل امر به معروف و نهی از منکر با روزه خوارای اقدام کنیم.

خطیب جمعه سرفاریاب بااشاره به سخنان رهبرانقلا ب اظهارکرد:در آرایش جنگی باید مدیران و مسئولان جلودار باشند و بدانیم فرهنگ و ادبیات ما در جنگ اقتصادی مقابل دشمن همان ادبیات دوران ۸ سال دفاع مقدس است. در آن دوران جوانان می‌دیدند فرماندهان در صف اول قرار دارند و آنان نیز تبعیت می‌کردند.

حجت الاسلام پژمان گفت:دولت بایدبه فکرمردم باشدوحقیقتامردم قدرت خرید ندارندوروزه گرفتن هم برایشان مشکل هست و نیازمندتوجه وکمک هستند.

نماینده ولی فقیه درسرفاریاب  گفت: امروز اگر قرار است جامعه ما مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستد باید مدیران و مسئولان جلوتر حرکت کرده و جنگ را مدیریت کنند نه اینکه از مردم عقب‌تر باشند.

ایشان خاطرنشان کرد: بر جامی را تصویب کردید که از روز اول رهبری اعلام کردند آن‌ها به عهد خودشان وفا نمی‌کنند، اما عده‌ای قبول نکردند و این همه خسارت به جامعه و فناوری کشور وارد شد و حالا به حرف مقام معظم رهبری رسیدید و لااقل محکم بایستید .

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان با قدرت وارد میدان شوند مردم هم از انهاحمایت خواهند کرد و پشتیبانشان خواهند بود. مردم ۴۰ سال نشان دادند با آمریکا آشتی نمی‌کنند و به همه فهماندند از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت. مردم در نداشتن‌ها مقاومت می‌کنند و این مسئولان هستند که باید نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود:مسئولی که در کشورها ی خارجی سرمایه گذاری می کنه وبا کوچکترین سیاست می ترسد این مسئول ترسو است ومسئول ترسوبه درد این انقلاب نمی خورد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت