پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1398 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 56500

بسیج همه ادارات برای کمک به مخمل؛

۴۸ساعت پس از کمک های هلال احمر کهگیلویه،مدیرکل کمیته امداد استان از محل سکونت پیرزن دیشموکی بازدید کرد

پس از ارایه کمک های هلال احمر کهگیلویه به خانواده پیرزن دیشموکی امروز نیز مدیر کل کمیته امداد استان از روستای محل سکونت این خانواده بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در حالی که ساعتی پس از رسانه ای شدن وضعیت اسفناک زندگی مخمل و دخترانش در روستای سرگچ دیشموک کمک های هلال احمر کهگیلویه از قبیل ست کامل ظروف،تعدادی پتو ،حبوبات، روغن و سایر اقلام غذایی به این خانواده محروم رسید بستگان این خانواده در تماس با صدای جنوب از حضور مدیر کل کمیته امداد استان به همراه بسته های غذایی در این روستا خبر می دهند.

مبشری مدیرکل کمیته امداد استان گفت: طی بازدید از روستاهای سرگچ مشخص شد که منازل مسکونی هر روستا ترکیبی از چند خانه و به صورت قدیمی هستند که  ۵۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و اطعام نیازمندان ارائه و توزیع گردید.

وی افزود: زیرساخت هایی همچون راه ارتباطی در این روستاها وجود ندارد که همین امر مشکل ساخت مسکن در این روستاها دوچندان کرده است و حتی به دلایل گوناگون مردم این روستاها با توجه به پراکندگی راغب به ساخت خانه مناسب نیستند که باید توسط دستگاه های مربوطه موشکافی دقیق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در رابطه با زیرساخت های اولیه در روستاهای سرگچ گفت: زیرساخت های مناسبی همچون راه مناسب، مدرسه مناسب و آب لوله کشی در این روستاها وجود ندارد که جا دارد دستگاه های متولی برای رفع این مشکلات کمر همت ببندند.

مبشری در خصوص خانواده همسر مخمل نمازی اصل گفت: خانواده مخمل نمازی اصل تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که ماهیانه چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان مستمری می گیرند ولی ایشان به علت معلولیت نیازمند حمایت سایر دستگاه‌های حمایتی است.

وی افزود: کمیته امداد استان آمادگی دارد تا در صورت قرار دادن زمین توسط خانواده مخمل نمازی اصل برای فرزندان ایشان که تحت پوشش هستند مسکن مناسب در اسرع وقت بسازد و پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه زیرساخت مناسب ارتباطی جهت ساخت مسکن در روستای سرگچ وجود ندارد زمینی در حوالی روستا یا جای دیگری که از راه ارتباطی مناسب برخورد است در اختیار کمیته امداد  قرار دهند تا مسکن مناسبی ساخته شود.

مبشری از خدمات کمیته امداد در قالب مستمری،جهیزیه،ساخت مسکن و درمان مددجویان خبر داد و گفت:در صورتی که مسائل قانونی رفع گواهی فوت مخمل نمازی اصل توسط ثبت احوال حل شود جزء مددجویان کمیته امداد لحاظ خواهد شد و خدمات بهتر و مناسبی از طرف کمیته امداد علاوه بر ساخت مسکن به ایشان ارائه می گردد.

برپایه گزارش صدای جنوب،روزگذشته نیز افشانده مدیربهزیستی کهگیلویه در تماس با صدای جنوب از امادگی این اداره برای تحت پوشش قرار دادن مخمل خبرداده بود.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت