پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1398 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 56685

امام جمعه دهدشت:

قدس ناموس جهان اسلام است

امام جمعه دهدشت اظهارداشت: قدس در مرحله اول متعلق به جهان اسلام و در مرحله دوم به جهان انسانیت است رژیم اسرائیل رو به زوال است چون بر غصب شکل گرفته است.

پایکاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: پذیرش حکومت الهی و ارزشی از مراتب تقوا است.

امام جمعه دهدشت پیرامون حرکت انقلابی امام خمینی(ره) در استقرار نظام اسلامی گفت: اگر حکومت دینی در جامعه مستقر نشود حکومت طاغوت مستقر می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های حکومت طاغوت، تصریح کرد: در چنین حکومتی مدیران، فرمانروایان و حاکمان مردم را به دوزخ دعوت می‌کنند در حکومت پهلوی که از مصادیق بارز طاغوت بود مردم را به خلاف شرع، به محرمات دعوت می‌کرد و بدحجابی امروز از آثار تکان‌دهنده همان کشف حجاب حکومت پهلوی است.

حسینی افزود: امروز عده‌ای با ولایت فقیه و نظام اسلامی مخالفت دارند
استکبار جهانی به روش‌های مختلف برای نا امیدی مردم توطئه می‌کشد
خداوند برای استقرار حکومت الهی و حاکمیت دینی دستور جهاد می‌دهد و امام خمینی(ره) دستور الهی را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه حرکت انقلابی امام جهان را تکان داد گفت: هیچ جریانی مثل جریان سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی دنیا را تکان نداد علتش این است که این نظام اسلامی مقدمه حکومت جهانی موعود است.باید مراقب باشیم راه سعادت ما همین ولایت فقیه است.

حسینی افزود: برخی نسبت به دشمن زبان تمجید و نسبت به ملت زبان تحقیر دارند.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با ملت فلسطین تصریح کرد: قدس ناموس جهان اسلام است همه ما مکلف و موظفیم قبله اول را آزاد سازیم.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: قدس در مرحله اول متعلق به جهان اسلام و در مرحله دوم به جهان انسانیت است رژیم اسرائیل رو به زوال است چون بر غصب شکل گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت